واکنش کاپیتان به از دست دادن بازوبند؛ احساس ناامیدی می‌کنم/ حواشی اردوی سرخ‌ها ادامه دارد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر گرفت و این مدافع در شبکه‌های اجتماعی نوشت که احساس ناامیدی می‌کند.

هری مگوایر تایید کرد که از سمت کاپیتانی منچستریونایتد محروم شده و اعتراف می‌کند که به شدت احساس ناامیدی می‌کند. مدافع تیم ملی انگلیس که بخشی از تعطیلات تابستانی خود را با ریکاردو کاروالیو، مدافع میانی افسانه‌ای لیگ برتر گذرانده بود، در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

در بیانیه مگوایر آمده است: «امروز بعد از بحث و گفتگو با سرمربی، او به من اطلاع داد که کاپیتان تیم را تغییر می‌دهد. او دلایل خود را برای من بیان کرد و با وجود اینکه من شخصاً بسیار ناامید شده‌ام، اما هر بار که پیراهن را می‌پوشم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. بنابراین می‌خواستم از هواداران منچستریونایتد به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان در زمانی که بازوبند را بسته بودم تشکر کنم. رهبری منچستریونایتد در تمام این سه سال و نیم امتیاز بزرگی برایم بوده و یکی از افتخارآمیزترین لحظات دوران حرفه‌ای من تا به امروز بوده است. این یکی از بزرگترین افتخارات در فوتبال باشگاهی است. من تمام تلاشم را کردم تا به موفقیت یونایتد کمک کنم، داخل و خارج از زمین. من همیشه از اوله‌گنار سولشائر سپاسگزار خواهم بود که قبل از همه این مسئولیت را به من داد و برای هرکسی که اکنون این مسئولیت را به عهده می‌گیرد آرزوی موفقیت می‌کنم و اطمینان می‌دهم که او از حمایت کامل من برخوردار خواهد بود.»

مگوایر در فصل گذشته تنها در ۸ بازی در ترکیب اصلی یونایتد حضور داشت، پس از آن جایگاهش را برای تن‌هاخ از دست داد. اکنون باید صبر کرد و دید که آیا او در منچستریونایتد می‌ماند یا می‌رود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی