نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چه کسی به نکونام گفت امسال پنجم شو؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام شبانه حرفهای مهمی زد که می تواند ترکش های زیادی داشته باشد.

جواد نکونام به سیم آخر زد و در حالی که هنوز چیزی از حضور علی خطیر در استقلال نگذشته، انتقاداتی را از نحوه یارگیری تیمش به‌عمل آورد. جواد می‌گوید هوادار از من انتظار قهرمانی دارد که حرف درستی هم هست. او می‌گوید استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ بخرد که این هم حرف غلطی نیست اما به هر حال باشگاه یکسری مشکلات دارد که به مدیریت‌های قبلی برمی‌گردد و البته قراردادهای عجیبی که ابتدای فصل گذشته بسته شد. حسین قربان‌زاده که تیم هیأت‌مدیره را چیده، می‌گوید: «استقلالی‌ها با ۷۰ میلیارد قهرمان لیگ شدند اما برای فصل بعد ۴۵۰ میلیارد بازیکن خریدند!»
طبعاً چنین رویکردی تاوان دارد و به خاطر همان قراردادهای غلط آجورلو، فتح‌ا...زاده و حجت کریمی از استقلال رفتند و حالا علی خطیر هم با مشکلات بسیاری مواجه شده است. او پول ندارد که بخواهد بازیکن بخرد و منابع درآمدی هم بسته است (مثل پنجره نقل و انتقالاتی) حالا اینکه خطیر مثل فتح‌ا...زاده و کریمی با علم به این مسائل آمده و حتماً از مشکلات خبر داشته، بحث دیگری است ولی به هر حال به او هم باید زمان داد هرچند بسیاری از حرف‌های جواد نکونام درست است. نکونام در بخشی از صحبت‌های خود گفته؛ به من گفتند هوادار در این شرایط قهرمانی نمی‌خواهد و پنجم هم بشویم، اشکالی ندارد! جواد تأکید کرده که به او گفته‌اند ۳ بازیکن جدید بگیر، کافی است و... اما سؤال اینجاست که واقعاً چه کسی به نکونام گفته پنجم شود؟! طبق شنیده‌های ما چنین واژه‌ای از دهان مسئولان باشگاه استقلال خارج نشده و آنها گفته‌اند در این شرایط توقع قهرمانی کمتر است. البته حرف نکونام هم درست است چون هوادار این روزها را فراموش می‌کند و تحت هر شرایطی قهرمانی می‌خواهد. برای قهرمانی هم استقلال باید بازیکن بخرد به خصوص حالا که محبی، قایدی و... را هم از دست داده است.
این‌طور که قرارداد بازیکنان استقلال بالا رفته، باشگاه و کادرفنی حالاحالاها مشکل دارند. بازیکن از فصل گذشته هم بیشتر پول می‌خواهد و معروف‌ترها می‌گویند از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارند که معمولاً درست هم می‌گویند. مشکل دیگر استقلال این است که امثال عزت‌اللهی و حسین‌زاده با باشگاه‌های فعلی قرارداد دارند و کلی پول رضایتنامه آنهاست که طبعاً پرداخت آن هم در توان باشگاه استقلال نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • عروس العین IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    یجوری پنجم پنجم میکنند انگار قراره امسال پنجمی لیگ را جشن بگیرن!😂😂😂پنجمی هم برای عصطق لال خودش نهایت ارزو و رویاست .😂😂😂
    • کلنگلیس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      مثل اینکه ۴فینال آسیا ودوقهرمانی آسیا وقهرمانی بدون باخت تاجیا بدجورفشارآورده 💙💙💙💙🏆🏆🥇
    • محمد صادق IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      نه ، شش تا قهرمانی ، فشاریمون کرده💪🚩🚩🚩
  • کیسه پاره IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    کیسه ی حیف نون
  • اس اس IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    استقلال سرور ه
  • زمانی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    قهرمانی آسیا.قهرمانی بدون باخت. حضور در دسته سه. ۶ تای سال ۵۲... نداشتن لژیونر مطرح در سطح جهان مانند دایی‌ . مهدوی کیا. طارمی. کریمی و ..... این چندگانگی و تضادها بجای فشار باعث سرگیجه میشه.
  • پاکی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    با سلام کی میخواد گفته باشه همونایی که میخوان تیمشون هرسال قهرمان باشه ،همونایی که پارسال تا دیدن تیم با فتح الله زاده داره اوج می گیره امدند وسط میدان و اورا فراری دادند وتیم را به حاشیه راندند ،همونایی که داوریهای مسیله دار انجام دادند و فدراسیونی که افتخارش قهرمانیهای ناحق ۵ساله هست و....خیلی فوتبال وورزش کشور را چند نفر خدشه دار کردند ودیگه اعتباری برای حرفهای مسولین ورزش بخصوص فدراسیون فوتبال و کمیته داوران وخصوصی سازی نیست هرچند تعدادی هوادار که تیمشان مورد حمایت ویژه هست طرفداری می کنند اما همانها هم در نهان خود میدانند ناحقی هست .
  • امیر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    لنگی بابامهدی تاج چجوری پوزساپینتوکه 8امتیازاختلاف جبران کردویک امتیازجلوافتادباکمک انگلهای مثل افشاریان به خاک مالیدوقتی به هوادارباختی ازکورس خارج شدی یه جلسه فوری سیاسی حکومتی بین تاج نبی وافشاریان گذاشته شدوسرمس رفسنجان باانپناتی یارومیدان ونک افتادتوکرمان پنالت گرفته شدبله شمالنگیهاپنجمی باویارفوتبال پاک گیرتون نمیادخبرخواهشن نظرمن بذاروگرنه لنگی
    • تقی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      شما اول بگو چطور تیمی که هشت امتیاز جلوهه وتو اوجه تو خوزستان میبازوننش وچند بازی بعد هم با داوری بازی هوادار وبقیه متوقفش میکنن تا شما برسن.بعد بیا بگو یه تیم بالای جدول رو نتوستین ببرین ادعا هم داری
  • اریا نژاد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    چرا نبایدازکسانی که باحقایق پیش میروند باید به ناحق برخوردکنیم خطیر وهیئت مدیره تیم فوتبال استقلال تهران این تیم را برای بقا بسته اند ویاخوشبینانه جز نیمه اول جدول ...علتش هم ورشکستگی وغارت تیم فوتبال استقلال توسط مدیران قبلی مثل فتح الله زاده و....است. درخانواده ای که مشکلات اقتصادی بوجود میاد توقعات اعضای ان خانواده هم پایین میاد وجلو هزینه ها را میگیرند تا ازان برهه عبورکنند وهوادار هم با گرفتن مربی وکادرش وبازیکنان درجه ۲ تقریبا ۹۰درصدشون درسطح پایین تری از تیم سپاهان تراکتور و پرسپولیس قراردارند.واگراین طور نبود ۹۰درصد این بازکنان واین کادر مثل نکو نام رانمیگرفتن وازبازیکنان درجه یک و مربی اروپایی استفاده میکردند ونباید چون اقای گل محمدی درتیم رغیب ایرانی است .فکرکنیم همه مربیهای ایرانی عالی هستند نه اقای گل محمدی درکشور ما مایه افتخاراست ویک مربی متمایزاست...همین نکونام درشب بازی فوتبال ازترس و نداشتن تجربه با ال هلال فولاد را رها کرد.....ازموده را ازمودن خطاست.
  • شادی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    به امید روزی که پرسپولیس و تاج به صاحبان واقعی و مدیرانی لایق با سواد اداره بشه! با امکانات ترین باشگاهای آسیا بودند این دو تیم که پله بزرگ اومد ایران گفت باشگاه ای اروپایی هچین امکاناتی ندارند! چه کار کردید با ما !!!!!
  • تاج IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    عجب حرفی میزنید ؟ این باشگاه دولتی است مدیران هم توسط خودشون انتخاب میشه اگر هم از حساب باشگاه بیهوده خرج کردند منه هوادار چه گناهی دارم ؟ پول تزریق کنید بعدش به حساب این آقایان رسیدگی کنید چرا تو باشگاه پیروزی از این خبرا نیست ؟ چون استقلال بچه سره راهی است ؟
  • حسین IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    مشخص شد ساپینتو چرا اخراج شد
  • سیاوش IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    امیدوارم هوادارن عزیزودوست داشتنی تاج از آقاجواد عزیز تمام قدحمایت کنند اگرحمایت کنند آقا جواد تیم را قهرمان آسیا و قهرمان لیگ میکنه فقط خواهش میکنم ازش حمایت کنید آقا جواد دلسوز تاج است
  • استقلالی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    وقتی هواداران استقلال خودشون به بازیکنای تیم توهین میکنن چطوری استقلال میخاد موفق بشه همه هواداران باید تحت هر شرایطی پشت استقلال بمونن هواداران استقلال رو نابود کردن براتون متاسفم
  • برزگر از اهواز IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    هرچی باشیم فعلا این ابی عزیز دوتا ستاره آسیا داره هرچی باشه این ابی که نسلش.بزرگترین مربی رده ملی و امید و باشگاههای کشور و لیگ عربی دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی