نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
پیشنهاد ۱۰ میلیاردی به بازیکن ۷۰ میلیونی؛ مهاجم سابق تیم‌ملی دست به افشاگری زد!
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی اصغر مدیرروستا مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: دلال‌ها فقط به یکی دو پست در باشگاه‌ها کاری ندارند!

افزایش فزاینده ارقام بازیکنان در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، انتقاداتی را به دنبال داشته است. نقش جریانات دلالی در این بازار آشفته سبب شده تا خیلی‌ها خواستار نظارت بیشتری بر کار آنها شوند.

علی اصغر مدیرروستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره این بازار گفت: این نقل و انتقالات فعلا فقط از نظر مالی رونق دارد و باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم از نظر فنی چیزی داشته است یا خیر و مربیانی که با خودشان بازیکن از این تیم به آن تیم می‌برند به کجا می‌رسد. این جای بحث دارد. مربی حق دارد بازیکن انتخاب کند ولی این جابجایی‌ها اتوبوسی نباید باشد.

وی افزود: بازیکنی که در تیم قبلی اش موفق نبوده چرا باید برود تیم دیگری؟ خداوکیلی در فوتبال ما به جز یکی دو تا تیم در بقیه تیم‌ها مسایل تاکتیکی نمی‌بینیم و به جای آن حاشیه وجود دارد. از نظر مالی این اتفاقات جز ورشکستگی باشگاه‌ها و افزایش شکایت‌ها به فیفا چیزی در بر نخواهد داشت.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ۹۸ درصد این اتفاقات دست ایجنت‌ها است. خبر دارم که اینها تا چندی قبل با هم دست یاری داده و متحد شده بودند. همه کار می‌کنند. جابجایی مربی و سرپرست و مدیرعامل و ... کسی جلودار اینها نیست. در کجا مرسوم بوده ایجنت از باشگاه پول بگیرد؟ او باید از بازیکن بگیرد. این کارها در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. در فدراسیون هم حرفشان برو دارد. از پیشکسوتان فوتبال حرفشان بیشتر تاثیر دارد.

وی اضافه کرد: این رقم‌ها با سطح فنی فوتبال ما همخوانی ندارد. کسی که واقع بین باشد می‌داند فوتبالیستی که بیش از ۴ میلیارد ارزش داشته باشد نداریم. من در مقایسه با سطح مالی جامعه می‌گویم. یکسری می‌گویند الان خانه و ماشین گران شده ولی با یک سال بازی کردن که بازیکن نباید خانه بخرد. بازیکن حداقل باید در ۱۰ سال بازی کند و خانه بخرد. تورم هم هست ولی این تورم برای همه است.

مدیرروستا گفت: یک ماجرا را برایتان تعریف می‌کنم: ما به بازیکنی ۷۰ میلیون دادیم چون سهمیه زیر ۲۳ سال بوده و پیشرفت داشته و ۱۰۰ تومان هم بعدا اضافه شد، سپس رفت به تیم بزرگ پایتخت و  ۱۰ میلیارد به او دادند. اینجا ردپای دلال‌ها را می‌بینیم. جالب‌تر از همه آپشن‌هایی است که می‌گذارند. مثلا به مهاجم می‌گویند اگر گل بزنی بیشتر می‌دهیم. خب مهاجم کارش گل زدن است و چرا برای کاری که وظیفه‌اش است باید آپشن تعیین شود!؟ تنها کسانی که دلال‌ها جابجا نمی‌کنند  تدارکات تیم‌ها و ماسورها و شاید هم دکترها هستند چون قرادادهای پایینی دارند و برای دلال‌ها صرف نمی‌کند آنها را جابجا کنند.

وی درباره انتقاد به خریدهای سپاهان و اینکه گفته می‌شود آنها سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند گفت: در عمل مشخص است رعایت نمی‌شود. اگر فدراسیون جدی است باید نظارت کند.  

پیشکسوت فوتبال درباره پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم با توجه به محدودیتی که فدراسیون گذاشته کمی ضربه دیده‌اند چون آنها باید بروند آسیا و شرایط خاصی دارند اما در مجموع نفرات خوبی را جذب کرده‌اند.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال عقب افتاده است و اگر در این چند روز بتوانند حرکتی بزنند نجات پیدا می‌کنند. استقلال پارسال خیلی مشکل داشت اما تا هفته‌های آخر مدعی بود. جواد نکونام نشان داده که کاریزما را دارد. او در یکی از سخت‌ترین مقاطع استقلال به این تیم آمده اما جنگنده است و به نظرم از پس این کار برمی‌آید.

در ادامه همین مطلب بخوانید:‌ راههای دور زدن قانون در فصل نقل و انتقالات

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • هوادار استقلال IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    خوب خیلی واضح است که سپاهان فرارداد را پایین می زند در عوض حواله میلگرد ماشین و جنس‌های دیگر به بازیکنان میدهد کاری که قبلا هم میکرد
  • . IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    من هم موافقم، سپاهانیها از روش های ناجوانمرادنه رقابت می کنند اما خوب خدا رو شکر به نتیجه ی مورد نظرشون نمی رسند.
  • MD TR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    اول هفته آینده آقای مدیر روستا جریمه و محروم خواهدشد. تا وقتی فساد با گلاب شستشو شود، اوضاع همین است.
  • کامران IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    درایران چندتا تیم پول خوبی دارند چون صنعتی هستند سپاهان و گل گهر شاخص این تیم ها هستند در آمد هنگفت و جابجایی کلا بدون نظارت که با چند تا کاغذ بازی آب از آب تکون نمیخوره . تیم های دولتی داریم که متوسط هستند پرسپولیس و استقلال که همیشه خدا درگیر هستند و درآخر تیم هایی که نه پولی دارند نه کسی به اونها توجه میکنه و فقط تنور لیگ رو داغ میکنند
  • محمدرضا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    یاد دوران آجرلو افتادم که طرف ۷ برابر سال قبل قراردادش بیشتر شد کی به کیه
  • حسین CA ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تیم پیروزی وقتی قرلرداد پنچاه میلیارد چهارده میلیارد اعلام میکتد وپول را میگوید هوادر داده هست هیچ نیست فقط پیروزی برا دوبلزیکن دوتا نیم فصل که یک ۳۶۰ دقبقه بازی کرد ویک گل رو خط و یک پاس گل داد ویکی دیگر هم فرلر کرد دومیلیون دویست هزلر دلار داد حتما هوادار میدهد
  • حسین CA ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تیم پیروزی وقتی قرلرداد پنچاه میلیارد چهارده میلیارد اعلام میکتد وپول را میگوید هوادر داده هست هیچ نیست فقط پیروزی برا دوبلزیکن دوتا نیم فصل که یک ۳۶۰ دقبقه بازی کرد ویک گل رو خط و یک پاس گل داد ویکی دیگر هم فرلر کرد دومیلیون دویست هزلر دلار داد حتما هوادار میدهد
  • محمد IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بیرانوند قیمت زد ۳۰ میلیون لنگی قیمت هر نفر هزارتومن میشه ۳۰ میلیارد مشتری بیاد بخره پول جمع بشه بیرانوند بخریم
  • Gaber IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    آقای مدیر روستا عزیز من دق دل مردم نظارته . اصل همه کارهایی که هزینه دارد نظارته . شما از بازرسان کل دستگاهها و ناظران و مودیان ادارات و باشگاهها .یکبار فقط یکبار دیدی اعلام کنند که سویی و خطایی انجام شده . وقتی پول بی زبان را دست اینها دادی دیگه از ردیف هزینه و خروجی اون سوال پرسیدن خلاف هست. در حالیکه یکبار نود ومیلیارد را گفتند و چرا دیگه ساکت شدند چون حتما اتفاقی شوم افتاده که من و شما دسترسی نداریم و نشان هیچکس نمیدهند. همه اختلاس میکنند در جامعه جا افتاده .من سند ندارم و سند من اعلام نکردن پیگیری‌ها و با گذشت زمان فراموشی و خوردن و بردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی