نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ساندرو تونالی
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیوکاسل هفته گذشته ساندرو تونالی را از میلان با قراردادی به ارزش ۵۲ میلیون پوند به خدمت گرفت و ویدئویی از او در بازدید از امکانات باشگاه جدیدش وایرال شده که واکنش‌های زیادی در پی داشت.

هواداران به شوخی می‌گویند که ساندرو تونالی، خرید تابستانی ۵۲ میلیون پوندی نیوکاسل، هنوز نیامده می‌خواهد سنت جیمز پارک را ترک کند.

نیوکاسل که فصل گذشته پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، با جذب بازیکن ایتالیایی با قراردادی پنج ساله، تیم ادی هاو را تقویت کرد. تونالی هفته گذشته به همراه همسرش جولیت پاستوره به نیوکاسل رفت و به طور کامل از سنت جیمز پارک و امکانات آن بازدید کردند و با خانه جدید آشنا شدند.

ویدئویی از این زوج که در حال قدم زدن در اطراف باشگاه نیوکاسل بودند، روز دوشنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و در این ویدئو هافبک ایتالیایی باشگاه قدیمی خود در میلان را بزرگتر از سالن خانه جدیدش توصیف می‌کرد. پاستوره که ظاهراً تحت تأثیر قرار گرفته بود، در ابتدا گفت که «سالن بدنسازی در میلان به این بزرگی نبود». تونالی که با همسرش مخالف بود، به سرعت پاسخ داد: «بزرگتر بود!»

یکی از طرفداران در واکنش به این ویدئو گفت: «او نمی‌خواهد اینجا باشد.» دومی اضافه کرد: «تونالی خوشحال به نظر نمی‌رسد. تعویض شهری زیبا مانند میلان با مکانی بدبخت مانند نیوکاسل کار سختی خواهد بود. با پول نمی‌توان خوشحالی خرید.» یکی دیگر از هواداران نوشت: «واقعا انگار نمی‌خواهد در نیوکاسل باشد! چه کسی او را مجبور کرد؟» یکی دیگر توئیت کرد: «دلم برایش می‌سوزد. تصور کنید جایی که دوست داشتی در آن بمانی را به خاطر نیوکاسل ترک کنی!»

شوخی عجیب با ستاره جدید لیگ برتری؛ او نیامده می‌خواهد برود!/ حرف‌های زن این بازیکن سوژه شد

شوخی عجیب با ستاره جدید لیگ برتری؛ او نیامده می‌خواهد برود!/ حرف‌های زن این بازیکن سوژه شد

تونالی سه سال را در میلان گذراند و ۱۳۰ بار برای آنها به میدان رفت و بخشی از تیم قهرمان سری آ در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بود. هفته گذشته، نیوکاسل تصاویری از فرود جت شخصی تونالی در شهر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و او در کنار شریک زندگی خود از هواپیما خارج شد.

تونالی پس از ورود به تاین‌ساید گفت: «اول از همه، می‌خواهم از نیوکاسل یونایتد تشکر کنم که چنین فرصت بزرگی به من دادند. می‌خواهم اعتمادی که به من کردند را در زمین جبران کنم و تمام تلاشم را بکنم. من واقعا برای بازی در سنت جیمز پارک هیجان‌زده هستم، مشتاقانه منتظرم تا گرمای هواداران را احساس کنم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی