۰
علی قلی‌زاده رسماً از شارلروا جدا شد/ مقصد ستاره ایرانی: لهستان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شارلروا بلژیک از انتقال ستاره ایرانی خود به لخ پوزنان لهستان خبر داد.

علی قلی‌زاده که در سال ۲۰۱۸ با درخشش در سایپا راهی شارلروا بلژیک شد و طی پنج فصل گذشته در این باشگاه عضویت داشت و فقط یک دوره کوتاه مدت در دور برگشت سال قبل راهی کاسیم پاشا ترکیه شد، اکنون با انتقال قطعی در نقل و انتقالات تابستانی قرار است به لخ پوزنان لهستان برود.

این ستاره ملی‌پوش ایران که طی پنج فصل حضورش در شارلروا بلژیک ۱۴۳ بازی برای این باشگاه انجام داد و موفق شد ۲۳ گل به ثمر رساند و ۲۶ پاس گل بدهد، حالا تصمیم به جدایی از جمع گورخرها گرفت تا چالش جدیدی با پیوستن به لخ پوزنان و بازی در لیگ لهستان تجربه کند.

قلی‌زاده که در دور رفت فصل قبل ۲۰ بازی برای شارلروا بلژیک انجام داد و یک گل در ژوپیر لیگ به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در نیم‌فصل دوم به‌عنوان بازیکن قرضی راهی کاسیم پاشا ترکیه شد که مصدومیت اجازه نداد بیش از چهار بازی در سوپر لیگ این کشور انجام بدهد و یک پاس گل ثبت کند.

علی قلی‌زاده پس از پنج سال حضور مستمر در شارلروا بلژیک بنابر اعلام این باشگاه از تیم بلژیکی جدا شد تا راهی لخ پوزنان لهستان شود و به بازی در فوتبال اروپا ادامه دهد.

باشگاه شارلروا بلژیک با تایید خبر جدایی علی قلی‌زاده با تقدیر از او نوشت: «پس از سال‌ها خدمت موثر و وفاداری به گورخرها، علی قلی‌زاده برای رسیدن به افق‌های تازه به پرواز از شارلروا درمی‌آید. مرسی علی، بابت همه چیز»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی