آزمون: آینده خوبی برای تیم ملی نمی‌بینم/ انتظار داشتم قلعه‌نویی به من بازی می‌داد اما نداد/ با اسکوچیچ خیلی مشکل داشتم!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به اینکه آینده خوبی برای فوتبال ایران و تیم ملی متصور نمی‌شود، گفت: دوست داشتم مربی تیم ملی ایرانی باشد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

سردار آزمون که این روزها در تعطیلات به‌سر برده و به عنوان میهمان با تیم فوتبال استقلال تمرین می‌کند، درباره حضور در تمرینات آبی‌ها گفت: تمرینات خوب بود. با هماهنگی جواد نکونام در تمرین استقلال شرکت کردم. مطمئن بودم تمرینات او خوب است. علمی که نکونام دارد خوب است. مطمئنم رهبر خوبی مثل نکونام می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی افزود: تابستان طولانی بود. بار اول بود که در دوران فوتبالم انقدر تعطیلات داشتیم. لورکوزن به ما جی‌پی‌اس داده و تمرینات ما را به صورت زنده تحت نظر دارد.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور در تورنمت کافا اظهار داشت: فدراسیون همه تلاشش را می‌کند با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. بازی‌های بزرگ به ما کمک می‌کند و تجربه‌ای که مقابل این تیم‌ها به‌دست می‌آوریم تاثیر گذار است. ما بازیکن هستیم و هر بازی که می‌گذارند وظیفه داریم بیاییم و بازی کنیم.

وی ادامه داد: ازبکستان تیم خیلی خوبی بود و حریف به اصطلاح چغری بود. آنها آینده‌دار هستند. افغانستان و قرقیزستان اما کمی ضعیف بودند. وظیفه ما این است که مقابل هر تیمی با تمام قوا بازی کنیم. امیر قلعه نویی به ما گفت می‌توانید استراحت کنید اما بازیکنان خواستند که کنار هم باشیم.

وی گفت: دوست داشتم مربی تیم ملی ایرانی باشد. مربی خارجی داشتیم اما چرا ایرانی نباشد؟! خوشحالم که قلعه نویی انتخاب شد.

آزمون در مورد اختلافات در زمان دراگان اسکوچیچ نیز گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما به عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه داریم به تیم ملی کمک کنیم و نگاه‌مان به جام ملت‌ها است. الان ۹ سال است فیکس تیم ملی هستم. هفده یا هجده سالم بود که نخستین گل ملی را زدم. قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ در اردو بودم اما جوان بودم و جوان‌ترین بازیکن جام جهانی می‌شدم اما حقم نبود. بچه بودم احساسی شدم و گریه کردم. زمانی که لیست آمد کی‌روش به من زنگ زد. به نظر او احترام گذاشتم. از نظر خودم خیلی بد کار کردم و حقم نبود.

وی در مورد بازی با عراق در جام ملت‌های ۲۰۱۴ اضافه کرد: بازی با عراق برای ما همیشه مهم بود اما متاسفانه آن اتفاق رخ داد. من مطمئن بودم بازی را می‌بریم و سه چهار گل می‌زنیم. متاسفانه اتفاقات فوتبالی شرایط متفاوتی را رقم زد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم گفت: در گروه سختی بودیم اما تیم یکدلی داشتیم و برای هم جان می‌دادیم. بازی با مراکش خیلی سخت بود. آنها بهترین‌های جهان را داشتند و مردم جوک می‌ساختند اما خوب کار کردیم. در بازی مقدماتی گل زدم که حس خیلی خوبی داشت.

وی گفت: در بازی با مراکش، ولز و انگلیس تک به تک خراب کردم. مقابل مراکش می‌خواستم پنالتی بگیرم اما این اتفاق نیفتاد. بازی‌با ولز دروازه‌بان‌ خیلی بلندقد بود اما من چهارچوب را گم‌کردم.

مهاجم تیم ملی در مورد خداحافظی از تیم ملی در سال ۲۰۱۸ گفت: مادرم نیاز داشت کنار من باشد. دوست نداشتم برگردم چون به مادرم فحاشی کردند. اولویت اولم مادرم است. چند اردو هم نبودم. این تصمیم را به خاطر مادرم گرفتم. در آن زمان تاکتیک تیم ملی برای من سخت بود و اذیت می‌شدم. من باید هافبک دفاعی آنها را میگرفتم اما وظیفه من گلزنی است. در بازی با اسپانیا بوسکتس و در بازی با پرتغال کاروالیو یار مستقیم من بود. انقدر دویدم نتوانستم شام بیایم و جریمه شدم. یک مجری گفت آرزوی سردار آزمون باید تیم ملی باشد اما آرزوی من خانواده‌ام است. بین تیم ملی، فوتبال و هر چیز دیگری خانواده‌ام خط قرمزم است. گاهی اوقات دلم برای پدرم تنگ می‌شود. به حضور آنها عادت کردم. در آلمان هم نیاز دارم پدرم کنارم باشد. او راه درست را نشانم داد و مدیون پدر و مادرم هستم.

آزمون اضافه کرد: جمعه به آلمان برمی‌گردم. پدرم در ورزش خیلی زحمت کشید اما به حقش نرسید و من جایش را پر کردم. فرزندم مهر ماه به دنیا می‌آید و دختر است. هم خودم و همسرم منتظر او هستیم.

مهاجم تیم ملی در مورد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: من با اسکوچیچ خیلی مشکل داشتم و همه می‌دانند. برای من فرقی نداشت چه کسی بیاید. با کی‌روش همیشه در ارتباط بودم. در تاکتیک اسکوچیچ هم ضربه می‌خوردم. همه می‌گفتند برای من ماندن اسکوچیچ مهم است. بازیکن باید معرفت داشته باشد. خیلی با او مشکل داشتم اما به من بدی نکرده بود و هر کس جای او بود باز هم حمایت می‌کردم.

وی گفت: زمانی که کی‌روش بعد از هشت سال از ایران رفت، فقط نکونام کنار او بود و هیچکس دور او نبود.

آزمون در مورد نقش بازیکنان در تغییرات تیم ملی افزود: اطلاعی ندارم. آن صحبت‌ها گذشته و بهتر است نگاهمان رو به جلو باشد.

وی در مورد رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: همیشه گفتم که واقعا پیشرفت نکردیم. باید رو راست باشیم. منتظر روزی هستیم که برنامه ریزی کنند. برای موفقیت باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشیم. مثل ژاپن. واقعا برنامه نداریم و به همین خاطر شاید قهرمان نشویم. در تیم امید الان هیچکس را نمی‌شناسم جز یاسین سلمانی. الان بازیکن کم شده است. خیلی استعداد داخل ایران است شاید برخی از من و طارمی استعدادشان بیشتر باشد. آینده خوبی برای فوتبال ایران و تیم ملی نمی‌بینم. خدایی ناکرده از مرحله گروهی در جام ملت‌ها صعود نکنیم دیگر چه می‌شود؟! زمانی که در تیم نوجوانان بودیم پاداشی نمی‌گرفتیم. بازیکنان تیم نوجوانان کاری کردند کارستان. امیدوارم آنها در جام جهانی موفق باشند.

آزمون ادامه داد: چند سال در کرمان بودم و عاشق مردم کرمان هستم. پدرم سرمربی والیبال‌ گل‌گهر بود. دوران راهنمایی و دبستان در کرمان و سیرجان بودم. زمانی که به روبین کازان رفتم به پدرم گفتم دیگر سرمربیگری نکن و او هم کنار من ماند.

وی اضافه کرد: در والیبال به تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شدم. خیلی‌ها می‌گفتند برو والیبالت را بازی کن و تمسخر می‌کردند. از همینجا به آنها سلام می‌گویم!

آزمون در مورد دوران حضورش در سپاهان هم گفت: خیلی بد مصدوم شدم اما حتی یک پزشک بالای سرم نیامد. بعد از ساکت خیلی بدی دیدم و خاطره خوبی از این تیم ندارم. انتظار داشتم وقتی قهرمانی ما قطعی شده بود قلعه نویی به من بازی می‌داد اما نداد. در آن زمان سپاهان خیلی بازیکن داشت. من در سپاهان حتی اجاره خانه نداشتم و تنها مصدوم در خانه بودم. آکادمی سپاهان فوق العاده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • سعید IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    ول کن دیگه چه مشکلی داشتی مثلا با اسکو بازیکن فیکس اسکوچیچ بودی و اتفاقا اسکوچیچ خیلی تورو دوست داشت و بها میداد منتها تو خیلی لوس شدی و هستی الانم گیر دادی به قلعه نوعی . وطوره دوباره دست به یکی کنید قلعه نوعی بره چطوره ؟ یه چندتا بازی نیمکت نشین باشی درست میشی.
  • مهران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اگه اسکوچیچ بود و بازیکنان غیرموثر حذف می شدندبهتر نتیجه بدست میومد در جام جهانی....متاسفانه بازیکن سالاری شد.
    • ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      با همه حرفات موافقم ولی با کلیت حرفت نه اسکوچیچ واقعا نتیجه گیر نبود گرچه از ویلموتس بهتر بود اون دلال بلژیکی بود که باعث شد اسکوچیچ و بازیکنا فکر کنم خیلی بزرگن
  • محمد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    نمونه به بچه لوس غور غورو
  • امیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    تو خودت آخر بازیکن سالاری و برهم زننده نظم تیمی هستی. مسابقه با ژاپن و رفتارهای زشت تو رو یادمون نرفته سرکار آزمون
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    به نظر من ، آزمون یک بازیکن هوچی‌گریه که همه چیز و همه کس را به باد شوخی و مسخره می‌گیرد، او و بعضی از یازیکنان دلقکهای واقعی هستند اسکوچیچ که مدام بهت بازی میداد شماها زیر آب اون بدبخت رو زدید واقعا شماها جز دنبال یه توپ دویدن که ازش کلی درآمد دارید ، با یک عالمه ادعا و قر و فر ، کار دیگه ایی هم بلدید ؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    آخر کاری داداش..با حرف زدن زیاد ره بجایی ندارد
  • کمیل IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اه اسکوچیچ تیم ملی رو جام جهانی گرفت چقد زود فراموش کردید که از چه وضعی نجات داد و راهی جام جهانی کرد اینقدر نمک نشناس نباشید
    • عادل IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      آه اسکوچيج تيم ملی اميد کرواسی را هم گرفت که نتونست از گروهش بالا بياد !!!
    • عادل IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      آه اسکوچيج تيم ملی اميد کرواسی را هم گرفت که نتونست از گروهش بالا بياد !!!
    • Gaber IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      آه چیه خرافاتی شدید کرواسی قبلاً هم بالا نیومده لااقل اسکوچیچ بازیهایش را آبرومندانه تمام کرد با دو باخت یک صف و یک مساوی .الکی نمیدونی دنبال آه و کوفت و زهرمار نباشید . توهم یعنی همین. اسکوچیچ به همه این بازیکنان ابرو داد و به جام جهانی برد و وقتی نخواستن شش تا گل رفت جایی که باید بره . اینو همه دیدن شما نمیبینی مشکل خودته
  • حمید رضا قدمی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    نمونه یک آدم لوس و نُنُر و ضد اجتماع و کاملن گیر کرده در ۸ سالگی متاسفانه هیچوقت بزرگ نشد ونخواهد شد
  • شاهپوردانشور ازکرمانشاه IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    واقعا خیلی خیلی برای بعضی آدمها بابدمتاسف بود یکیشون ریگی بی تعصب درود بازیکنان پرسپولیس که به راحتی به استقلال نمی آیند اما ریگی که با آقای نکونام هماهنگ کرده بود ماهم خیالمون راحت که بازیکن خودمون دوباره برگشت به تیم خودش اما یکباره سراز کناردرویش درآورد اون فالو به در خودش می خوره استقلال جای با تعصبهاست
  • رضا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    راستی از فرزند روسیه که کاشتی چه خبر؟ تو ک ادعا میکنی خانواده دوستی اونو ولش کردی و...
    • Zz IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      آخخخ حققق موندم چرا مردم این داستانو یادشون رفته
  • امید IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    آخه حيف نیست ی استعداد خوب مثل علیپور تیم ملی نباشه بعد سردار که کلی حاشیه داره و هم کلی موقعیت خراب می‌کنه همیشه تیم ملی باشه فقط کافیه ی بار علیپور دعوت بشه تیم ملی تا ثابت کنه از سردار خیلی بهتره علیپور دعوت بشه تیم ملی بیشتر دیده میشه مثل طارمی از تیم های خوب اروپا خواهانش میشن واقعا در حق علیپور ظلم شده از بیشتر مهاجمای تیم ملی سرتره
    • فرهاد IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      هر چی هست و نیست تو بایرلورکوزن بازی میکنه تیمی که به هر کسی پول نمیده و بهترین بازیکنای ایران تو این تیما بودن،علی دایی،باقری مهدوی کیا،داریوش یزدانی، سردار آزمون...پس قرار نیست کسی به حرف امثال منو تو گوش کنه
    • مجید IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      محض اطلاعت باید توضیح بدم؛ اون ی باهاش فوتبال بازی میکنن توپه و اونی که خوردنیه طالبی هست..
  • پدرام CA ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    دو سه ماه پیش از آزمون راجع به اختلاف طارمی و دراگان پرسیدند گفت بعضی از ما فوتبالیستها با بهترین مربی نمیتونم ولی با یه مربی معمولی خیلی راحت راه میایم! حالا چه اتفاقی تو این فاصله افتاده الله اعلم!
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    آقای تاج نمیخوادبه آینه نگاه کنی به افتضاح والیبال نگاه کن تا پایان سال فوتبال با قلعه نوئی همون میشه یا الان برو یا مربی بیار
  • سرخ IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    این سری تیم ملی قهرمان آسیا نشه ۸۰ درصد بازیکنا باید برای همیشه از تیم ملی اخراج بشن بجاش از بازیکنای نوجوان و جوانان تیم ملی استفاده بشه قلعه‌نویی مهاجم شناس نیست و الا علیپور باید دعوت میشد بازیکنای ایرانی فقط ادعا دارن چرا باید قهرمانی آسیا برای کشور بزرگی مثل ایران انقد سخت باشه کره و ژاپن تو جام جهانی از گروه صعود می‌کنن ولی بازم مردمشان راضی نیستن میگن درو حذفی چرا حذف شدین ولی ما حذف میشیم بازیکنا چنان با افتخار برمیگردن که انگار قهرمان جهان شدن ادعا میکنن بازیکن ملی پوشم خوب باشی چه گلی سر ملت‌ زدین جز حذف از جام جهانی و آسیا
  • مرتضی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    زمین هم تو بازی با ولز کج بود ، یادت رفت اینو بگی
  • سیدامیر حسین IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    این آقای کاج فرهنگ ایران را تحقیر کرد ابتدا با نامردی تراکتور را نزاشت قهرمان بشه و بزرگترین جنایتش به فرهنگ یک ملت برکناری اسکوچیچ بود مظلوم‌ترین مربی ایرانی همین اسکوچیچ هست
  • ارمان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ازمون‌واقعا‌بازی‌کن‌خوبی‌هست‌وهمچنین‌خوش‌خنده‌ولی‌حیف‌که‌حقش‌را‌میخورند‌یک‌مثال‌کوچک‌بزنم‌بیشترفنالتی‌را‌به‌طارمی‌میدند‌تا‌تعداد‌گلهایش‌به‌ازمون‌برسه‌ولی‌خدا‌همیشه‌هواسش‌به‌همه‌هست‌سردار‌گل‌را‌دربازی‌فوتبال‌میزنه‌بدون‌منت
  • یعقوبی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    کی میشه دیگه اسم تاج، آزمون، حاج صفی، انصاریفر و اونایی که تکراری هستن رو نشنویم، مهدی طارمی تکراری نیست کلی فرق کرده
  • حسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ب نظرمن قلعه نوعی هم بایدچوب خداروبخوره،بدترین موقع برای منافع خودش تیم گل گهرو مدعی رو نابودکردورفت تیم ملی.هرچندچوبش اون باید بخوره ولی دودش میره توچشم ملت...
  • هدایت US ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    چقدر ما مردم قدرنشناسی هستیم. آزمون بارها باعث خوشحالی مردم کشورمون شده . فقط بلدیم بد وبیراه بگوییم😣
  • محمدی US ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    تبعیض نژادی در ایران خیلی زیاد برای همین خیلی از بازیکنان حتی به تیم ملی دعوت نمیشن اکثرشون می‌خوان حتی تو زودتر از تیم ملی کنار بری اینجا به بازیکن برتر اهمیت نمیدن به نژادشون اهمیت میدن و اینکه از چه دین مذهبی باشی صرف ایرانی بودن مهم نیست براشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی