نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیشنهاد سنگین برای گلزن پرسپولیس در دربی/ مهاجم سرخپوشان در دو راهی تمدید یا جدایی؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با مسئولان این باشگاه از لحاظ مالی به توافق نرسیده است.

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و بازگشت به میادین، چند گل حساس در فصل گذشته برای پرسپولیس به ثمر رساند، هنوز با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. این بازیکن پیشنهادی به مدیران پرسپولیس داده است که با مخالفت آنها مواجه و همین موضوع باعث شده است تا آل‌کثیر در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار بگیرد.

تراکتور و گل‌گهر دو باشگاهی هستند که به شکل جدی در چند روز گذشته با مهاجم پرسپولیس مذاکره کرده‌اند و این در حالی است که پیشنهاد مالی گل‌گهر بهتر از پیشنهاد تراکتوری‌هاست. آل‌کثیر قرار است به‌زودی تصمیم نهایی‌اش را بگیرد، اینکه پیشنهاد سنگین گل‌گهر را انتخاب یا از مواضع مالی خود در مورد پرسپولیس عقب‌نشینی کند و در نهایت در این تیم ماندگار شود.

باشگاه گل‌گهر همچنین با باشگاه پیکان هم مذاکرات مثبتی داشته است تا سامان فلاح را به خدمت بگیرد. به نظر می‌رسد مقصد مدافع تیم فوتبال امید ایران نیز سیرجان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    آقای مثلا مهاجم که آمار ۴ گل زده را با افتخار به نام خود ثبت کردی لطفا بزن به چاک پرسپولیس مهاجم ششدانگ لازم داره نه معمولی و طماع زیاده خواه عمری به عنوان مهاجم بازی کنه صد برابر از عیسی بهتره فقط زودتر برو تا خیال ما راحت بشه که رفتی دیگه تو پرسپولیس نیستی چپ و راست موقعیت خراب کنی
  • Farzad IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    تراکتور شده شعبه مازاد بازیکنان پرسپولیس
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اگه نمونه پرسپولیس میره تراکتور سازی تبریز شک نکنید ❤
  • عشق IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    هر جا میره بره فقط زودتر اگه قراره پرسپولیس با سالی ۴ تا گل عیسی قهرمان بشه نشه بهتره تو خیلی از بازی‌های همین عیسی انقد موقعیت هدر داده که باعث مساوی تیم میشد حالا دربی ی گل ۳ امتیازی زده اندازه ۱۰ نفر پول میخواد پس اون همه موقعیت که خراب کردی رو هم حساب کن تا بدهکار هم بشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی