نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
ادوین فان‌درسار
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فان‌درسار که برای تعطیلات به کرواسی رفته بود دچار خونریزی مغزی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. حال او پایدار است.

ادوین فان‌درسار دچار خونریزی مغزی شده و تحت مراقبت‌های ویژه است. ستاره سابق منچستریونایتد، که در تعطیلات در جزیره کرواسی بود، دچار خونریزی مغزی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد.

آژاکس با انتشار بیانیه‌ای وضعیت او را تایید کرد: «روز جمعه، ادوین فان‌درسار دچار خونریزی در اطراف مغزش شد. او در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری است و در وضعیت پایداری قرار دارد. هنگامی که اطلاعات دقیق‌تری به دست آمد، شما را مطلع خواهیم کرد. همه در آژاکس برای ادوین آرزوی بهبودی دارند.»

فولام، تیم سابق این دروازه‌بان، نیز پیامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «همه در باشگاه فوتبال فولام برای ادوین آرزوی بهبودی سریع دارند. ما به تو فکر می‌کنیم.» منچستریونایتد همچنین افزود: «تمام عشق و قدرت خود را برای تو می‌فرستیم، ادوین.»

ادوین فان‌درسار در جشن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا

این مرد هلندی در دوران بازی با آژاکس و منچستریونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او اخیراً در آژاکس کار می‌کرد اما پس از اینکه این باشگاه فصل گذشته سوم شد، نقش خود را ترک کرد. او پس از ترک شغلش گفت: «بعد از تقریباً یازده سال حضور در هیئت مدیره، کارم تمام شده است. ما چیزهای فوق‌العاده‌ای را با هم تجربه کرده‌ایم، اما دوران فوق‌العاده سختی نیز بوده است. من از افرادی که در طول دومین دوران حرفه‌ای‌ام در آژاکس با آنها ملاقات کردم و با آنها کار کردم، و آنچه که با هم به دست آوردیم و پشت سر گذاشتم بسیار سپاسگزارم. احساس می‌کنم باید کمی فاصله بگیرم، کمی استراحت کنم و کارهای دیگری انجام دهم.»

فان‌درسار ۵۲ ساله در سال ۲۰۰۶ با آنماری ون کسترن ازدواج کرد. او یک پسر ۲۵ ساله به نام «جو» دارد که اخیراً برای تیم پیتسبورگ پانترز بازی کرده است.

این مصاحبه فان‌درسار را هم بخوانید: فان‌درسار: می‌خواهیم آژاکس عشق دوم همه در جهان باشد

ادوین فان‌درسار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی