نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۰
رضایتنامه ستاره استقلال برای ۲ تیم خارجی صادر می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده است که به زودی رضایتنامه محمد محبی را برای تیم روستوف روسیه صادر خواهد کرد.

محمد محبی فصل گذشته به عنوان قرضی برای تیم استقلال بازی کرد و دوست دارد به حضور خود در این تیم ادامه دهد اما مشکلات بین باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا ممکن است او را راهی تیم جدیدی کند.

دو باشگاه روستوف روسیه و العین امارات خواهان به خدمت گیری محمد محبی هستند. باشگاه روسی اعلام کرده حاضر است برای بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ۸۵۰ هزار یورو پرداخت کند. این مبلغ برای پرتغالی‌ها که به دسته ی پایین تر سقوط کرده اند ایده آل است.

باشگاه استقلال برای به خدمت گیری محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا وارد مذاکره شده اما این مذاکرات فعلا به نتیجه ی مثبتی منجر نشده است. پرتغالی‌ها خیلی مایل به ادامه ی همکاری با تیم استقلال نیستند، به این خاطر که استقلال به خاطر تحریم‌های بین المللی قادر به انتقال پول به حساب سانتاگلارا نیست و هنوز از بابت فصل گذشته به پرتغالی‌ها بدهکار است. قرار بود فصل گذشته ۳۴۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا پرداخت شود که باشگاه پرتغالی تنها ۱۱۰ هزار یورو دریافت کرده است.

در صورت قبول محمد محبی پیش بینی می‌شود، به سرعت رضایتنامه محمد محبی برای تیم روستوف صادر شود. روس‌ها در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران – روسیه بازی محمد محبی را دیدند و حالا مایل هستند وی را به خدمت بگیرند. در این بازی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، محمد محبی پنالتی گرفت و موجب گلزنی مهدی طارمی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مملی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    به هوادار متمولشون بگید ۸۵۰تا رو پرداخت کنه
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    جالب اینه که مبلغ رضایتنامه محبی کمتر از نصف پولیه که میخوان به بیرانوند بدن😏 بابا والا بلا محبی به زمانی براتون کعبه آمال بود، بمبتون بود!
  • 6 IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    و نقش كيسه اين وسط چيه!!؟؟؟ همون ....
    • احسان IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      نقش اینه لنگ ۶۰سال قهرمان اسیا نشده واسه قهرمانی داخلی داورا و حکومت همه کارکردن ک جز لنگی ها هیچ باشگاهی قهرمانیشونو قبول ندارن...حالا حالا درحسرت بمونید لنگی های داورپناه
    • محسن IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      احسان تو منتظر باش علی بیرانوند بیاد تیمتون. ظاهرا اون رو بیشتر از قهرمانی‌های ما قبول دارید!
  • بی زارم از سیرک برتر ایران IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    عامل بدبختی فوتبال ملی ایران لنگ و کیسه هستن که نمیزارن تو تیمای اروپایی بازیکن داشته باشیم تازه اینا پولشو ندارن آینده محبی رو خراب کمن اگه پول داشتن قطعا هر کاری می کردن طارمی آزمون الهیار جهانبخش و... تیمای اروپایی نرن! ادامه بدید قطعا از کره و ژاپن بهتریم
  • آراد IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    هوادار متمول😎 دارن بده 😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی