نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
۲ |
۰
پرسپولیس و تنها یک تیم دیگر استارت نزده‌اند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها دو تیم تا به امروز تمرینات پیش فصل خود را استارت نزده‌اند.

 با شروع تمرینات ملوان بندرانزلی زیر نظر مهدی تارتار اکنون تنها دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان هستند که تمرینات آماده‌سازی پیش فصل خود را استارت نزده‌اند.

پرسپولیس که با اعلام یحیی گل‌محمدی قرار بود پنجم تیرماه تمرینات خود را استارت بزند، اکنون با اعلام سومین زمان شروع تمرینات نیز کار خود را آغاز نکرده است و برخلاف ادعاهای مطرح شده درباره اینکه این موضوع مربوط به تمدید قرارداد و سفر و تعطیلات بازیکنان است، فقط به مساله عدم پرداختی‌هاست.

مساله‌ای که در استقلال خوزستان نیز شکل گرفته و آبی‌ها که در این فصل با سیروس پورموسوی بار دیگر با لیگ برتر بازگشته‌اند، به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته، هنوز تمرینات خود را استارت نزده‌اند.

باید دید در شرایطی که حدود کمی بیشتر از یک ماه به فصل جدید فوتبال ایران مانده است، تکلیف  پرسپولیس و استقلال خوزستان چه خواهد شد و این دو تیم چه زمانی با تامین منابع مالی لازم تمرینات را استارت خواهند زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    درویش داره خیانت میکنه به پرسپولیس وهوادارهایش یاشایدم قول جای بهتر بهش دادند ازطرف دوستش!!!..... هرسال برای بستن تیم وجذب بازیکن گرفتن لاشی بازاری درمیاره بسود رقیبان خیلی خیلی تابلوشودن و دستشون روشودفدراسیون فوتبال ووزارت ورزش که می‌خواهند استقلال وپرسپولیس رابه جونهم بیندازندباخریدبازیکن ازهمدیگروازتیم رقیب وهوادارهای دوتیم رابه جون هم انداختن تادستشون رونشه که تراکتور وسپاهان راقوی وحمایت کنندازاول هم تابلوبود سقف قرارداد؟!!!! قانون فوتبال باید قانون جهانی وبین المللی باشه نه قانونی وچلک نویسی که یه بیسوادوازفوتبال سردرنمیاره وبه نفع تیم های خودش وبه ضرر رقیب هست نوشته باشه انشاالله یک سیلاب میاد درایران هرچی هست باخودمیبردوانشاالله خودش وزن بچشم گرفتارمیشه انشاالله امین.. اینوبدونیدفدراسیون فوتبال ایران خریدن یاشایدم رشوه دادن تیم‌های صنعتی که سقف قراردادببندن تاخودشون راحت قانون دو بزنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی