نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
تلاش کیروش برای فرار از حذف زودهنگام در جام طلایی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی قطر به دنبال پیروزی مقابل غول فوتبال آمریکا است.

 تیم ملی فوتبال قطر این روزها زیرنظر کارلوس کیروش سرمربی اسبق ایران در رقابت های جام طلایی (کونکاکاف) حضور دارد تا خود را برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ آماده کند.

نشریه «استاد الدوحه» قطر امروز در گزارشی از شعار تیم ملی این کشور برای برنده شدن در بازی آخرشان مقابل مکزیک خبر داد. کارلوس کیروش قصد دارد در سومین بازی خود در مرحله گروهی و برای فرار از سقوط زودهنگام در این بازی حساس برنده شود.

شاگردان کارلوس کیروش در اولین بازی خود مقابل هایتی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. قهرمان آسیا در دومین بازی اش در جام طلایی مقابل هندوراس به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

کیروش برای اینکه از حذف زودهنگام در جام طلایی فرار کند باید رقیب قدرتمندش یعنی مکزیک را شکست دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا US ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    قطر با کیروش هیچ وقت حتی یه برد هم کسب نمیکنه. کل دانش این آدم از مربیگری اینه همه به خط شین جلو دروازه به هر شکلی شده حتی خطاهای وحشتناک نزارید گل بخوریم حالا اگه شد هم یه گل علی اکبری میزنیم نشد هم که نشد. بعدم خودش میره یقه ی داور و زمین و زمون رو میگیره تو مصاحبه و خودشو از مسبب شکست بودن مبرا میکنه. کیروش فوتبال ایران رو نابود کرد هوچیگری رو کیروش وارد فوتبال ایران کرد.
    • عادل IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      به بقيه حرفات کاری ندارم ! فقط اون قسمتش که ميگی کيروش هوچی گری را وارد فوتبال ايران کرد را می خواهم بهت يادآوری کنم ! سال ها قبل ازاينکه کيروش وارد فوتبال ايران بشه کرمانی مقام و محرمی گردن داور را خورد کردند ؛ سال های بعدش علی کريمی داور رو کتک زد و بعدش هم امير و قلعه نوعی و مجتبی محرمی از خجالت هم در آمدند و بعدش هم که بازی حميد استيلی و ... ! از شکستن صندلی ها توسط طرفداران و کشته شدن بازيکنان و کور شدن چشم سرباز در اصفهان هم برات نگم !! برادر جان ما خودمون صادر کننده هوچی گری هستيم توی دنيا ..........! اينکه شما دانش کيروش را ارزيابی می کنی هم حکايت سربالائی رفتن آبه برادر ............
    • حمید GB ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      تا کور شود چشم بخیلان و حسودان کی روش با قطر مکزیک را شکست داد
  • اسد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    یادآوری قطر به اندازه کرج جمعیت ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی