نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
۰ |
۰
کریستیانو رونالدو بازار بورس را بهم ریخت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیسیون بازار اوراق بهادار پرتغال، عرضه کوفینا، یکی از شرکت‌های رسانه‌ای اصلی پرتغال را به دلیل گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو در این شرکت، به حالت تعلیق درآورد.

روز گذشته مطبوعات پرتغالی اعلام کردند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، در میان گروهی از سرمایه گذاران است که به دنبال خرید شرکت منتشرکننده روزنامه «کوریو دا مانیا» هستند. 

در پی انتشار این خبر کمیسیون بازار اوراق بهادار پرتغال در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد که تصمیم به تعلیق عرضه سهام «کوفینا» گرفته است.

روزنامه «ژورنال د نگوسیوس» که وابسته به همین شرکت است، به نقل از یک منبع نزدیک به کریستیانو رونالدو عنوان کرد که این بازیکن برای سرمایه‌گذاری در این پروژه بسیار هیجان زده است.

این روزنامه توضیح داد: «بهترین بازیکن تاریخ پرتغال برای سرمایه‌گذاری در رسانه‌های کشورش بسیار هیجان زده است و ترجیح می‌دهد در رسانه‌های مستقلی که پرتغالی‌ها به آن اعتماد دارند، سرمایه‌گذاری کند.»

این گزارش را هم بخوانید: تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در طول قرنطینه کرونا/ آرامش برای جورجینا و بچه‌ها در دوران پراسترس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی