نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بایرن رقم را بالاتر برد/ اگر هری به مونیخ برود خودم ماشینش را تا آنجا می‌رانم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از رد پیشنهاد اولیه، بایرن مونیخ حاضر است تا برای جذب هری کین رقم پیشنهادی خود را بالاتر ببرد.

بایرن مونیخ قرار است تاتنهام را با پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی برای هری کین آزمایش کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اسپرز پیشنهاد ۶۰.۲ میلیون پوندی برای این مهاجم را رد کرده و مصمم است که او را در تابستان امسال نفروشد. به گزارش نشریه «سان»، دنیل لوی اجازه نمی‌دهد او باشگاه را به هیچ وجه ترک کند. با این حال، فقط یک سال از قراردادش باقی مانده و اسپرز در خطر از دست دادن رایگان او قرار دارد.

بایرن از کین می‌خواهد که به آنها کمک کند تا انتقال را انجام دهند. ظاهراً این بازیکن ۲۹ ساله می‌خواهد به قهرمان بوندسلیگا بپیوندد و در اصل با آنها موافقت کرده است. اما لوی امید خود را برای متقاعد کردن کین برای امضای قرارداد جدید با باشگاه شمال لندنی از دست نداده و باشگاه اصرار دارد که هیچ پیشنهادی برای ستاره آنها ارائه نشده است.

رئال مادرید هم مشتاق جذب او بود اما ظاهراً علاقه‌اش کم شده است. منچستریونایتد نیز با جذب کین مرتبط شده بود، اما امید چندانی به امکان این خرید نداشت.

کاپیتان انگلیس هرگز در دوران حرفه‌ای خود جامی کسب نکرده اما چشمش به شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر است. آلن شیرر با ۲۶۰ گل در صدر جدول قرار دارد و کین ۲۱۸ مرتبه گلزنی کرده است. اسطوره نیوکاسل اخیراً به شوخی گفت که برای حفظ رکورد خود حاضر است ماشین رقیبش را شخصا تا مونیخ براند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی