نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۱ |
۰
کلوب| از استقلال نکونام رونمایی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام قبلی قرار است از پس فردا پنج شنبه تمرینات آماده سازی تیم استقلال با کادرفنی ایرانی و جدید خود استارت بخورد.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و اسم‌های مختلف و مذاکره با این و آن، استقلال سرمربی جدید خود برای فصل آینده را شناخت و او کسی نبود جز جواد نکونام که هواداران برای آمدن او اصرار فراوانی داشتند و حال قرار است با حضور نکونام و دستیارانش تمرینات پیش فصل و آماده سازی آبی پوشان استارت بخورد.

در چند روز گذشته و پس از انتخاب نکونام به عنوان سرمربی فصل نقل و انتقالات استقلال هم رسما آغاز شد، اسم‌های مختلفی برای جذب شدن به میان آمده است، اسم‌هایی که جزو انتخاب‌های نکونام هستند و بازیکنانی که قرار است از تیم جدا بشوند، در استقلال قرار است یک خانه تکانی اتفاق بیفتد، خانه تکانی ای که تنها درون تیم پاکسازی شود و کمی جمع و جور شود و بازیکنانی که دیگر قرار نیست در فصل آینده باشند از تیم جدا شوند و بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند به تیم اضافه شوند.

تمرینات قرار است با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران و هواداران از پنج شنبه در کمپ مرحوم ناصر حجازی استارت بخورد و در نگاه اول از استقلال نکونام رونمایی شود، هر چند هنوز زود است و نمی‌توان از روز اول و ساعات اول به نکونام و تمریناتش خرده گرفت و باید به او در تمام مدت تمرینات پیش فصل تا شروع فصل زمان داد تا تیمی که خود دوست دارد را ببندد و بازیکنانش را کنار خود داشته باشد، آنوقت با شروع فصل رونمایی اصلی و واقعی از تیم نکونام آن زمان خواهد بود.

هواداران آبی بسیار امیدوار هستند تا با حضور جواد نکونام و آن شور و اشتیاق و عشق و علاقه اش به تیم استقلال و روحیه جنگندنی و پیروز شدن، باز استقلال شکست ناپذیر و قدرتمندی را ببینند و از دیدن بازی‌های تیم محبوبشان لذت ببرند و فصل تلخ و ناراحت کننده گذشته را که منجر به از دست دادن دو جام قهرمانی همراه با حذف از آسیا شد به باد فراموشی بسپارند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    تمرینات استقلال مگه از چهارشنبه استارت نمیخوره چرا نوشتی پنجشنبه؟! بعدشم به تظرتون جواد نکونام میتونه کشتی استقلال رو از دریای پر تلاطم لیگ ایران به سلامت عبور بده؟باید منتظر شروع لیگ بمونیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی