نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آخرین خبر درباره ورود VAR به فوتبال ایران/ در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبری از کمک‌داور ویدیویی خواهد بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل جدید بازی‌های لیگ برتر هم بدون کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود.

فدراسیون فوتبال سال‌ها در تلاش برای مجهز کردن استادیوم‌های ایران به کمک داور ویدئویی است اما تا کنون موفق نشده در این زمینه گامی بردارد. اگر چه دیروز خداداد افشاریان در مصاحبه ای گفت؛ در تلاش هستیم فصل جدید لیگ برتر را با کمک VAR برگزار کنیم اما آنطور که از شواهد امر پیداست این موضوع در فصل جدید هم عملیاتی نخواهد شد و به نظر برای اجرایی شدن این پروژه حالا حالاها باید صبر کرد!

قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: «این بحث تا جای خیلی خوبی رفت و حتی منجر به یک پیش توافق و پیش قرارداد شد اما شرکت‌های مورد تایید فیفا درمورد VAR محدود هستند و البته تضمین شرکت نماینده طرف قرارداد ایران هم بازه زمانی داشت.  متاسفانه این تضمین تمدید نشد و با توجه به اینکه ما در تحریم هستیم، این شرکت مشمول تحریم بود. با وجود پیش قراردادی که داشتیم، این مشکل برای ما پیش‌ آمد. این موضوع هم مربوط به ۴۵ تا ۳۰ روز قبل است‌. آن زمانی که پیش‌نویس قرارداد امضا شد، شرکت تا خرداد گواهی داشت اما از آن زمان باید تمدید می‌کرد اما برای همکاری با ایران به آن مجوز تمدید ندادند و به همین دلیل قرارداد نبستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    اینها همش حرفه 'در فوتبال ایران همونطور که آقای دایی افشا کردسالهاست که طبق یک برنامه ریزی مشخصه چه تیمی لیگ برتری بشه 'کدوم به لیگ یک بره و کدوم قهرمان بشه و... با آوردن var این برنامه ریزی از طرف سیاسیون نمیشه اعمال بشه ... والسلام
  • زیگزاگ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    عوامل فساد از ورود وی ای آر جلوگیری میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی