عکس| چک علی کریمی برای خرید سپیدرود/ جادوگر از حساب خواهرش با بازیکنان تسویه حساب کرد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسنادی که به تازگی منتشر شده می‌دهد علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است.

 لیلا کریمی، خواهر علی کریمی چندی پیش در بازدید جمع زیادی از قضات از ندامتگاه مرکزی زنان درخواست دیدار با دادستان تهران را می‌دهد و می‌گوید چندین بار شرایط نامساعدی را که برادرش برای وی ایجاد کرده به مقامات گزارش داده‌ و درخواست کمک کرد.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد علی کریمی که از سال گذشته تلاش کرد تا خود را در قامت لیدر جریان زن، زندگی آزادی نمایان کند، با دست چک امضاء شده خواهرش در استان گیلان مانور قدرت داده است!

کریمی که روزگاری با تکنیک خاص خودش در زمین چمن جادوگری می‌کرد حالا مشخص شده است در زمینه باشگاه‌داری هم با کشیدن چک‌های بی محل خوب جادوگری کرده است.

پیشتر رسانه‌ها از چک‌های برگشتی او برای خرید باشگاه سپیدرود رشت رونمایی کرده بودند که خبرنگار فارس در رشت به یک فقره چک برگشتی که از همان دسته چک در وجه یکی از اعضای کادر فنی وقت تیم سپیدرود صادر شده،‌ دست پیدا کرده است.

عکس| چک علی کریمی برای خرید سپیدرود/ جادوگر از حساب خواهرش با بازیکنان تسویه حساب کرد!
چکی که از دسته چک لیلا کریمی برای هزینه‌های باشگاه سپیدرود صادر شده است

این چک 500 میلیون ریالی که همانند چک‌های قبلی از دسته چک لیلا کریمی و برای تسویه حساب باشگاه سپیدرود با یکی از اعضای کارد فنی تیم صادر شده است با موجودی صفر برگشت خورده است.

خواهر علی کریمی در صحبت‌های درباره چک‌های برگشتی بازیکنان و عوامل سپیدرود صحبت کرده و گفته بود «اولین باری که دسته چک گرفتم به درخواست علی برادرم برای تیم سپیدرود بود و از آنجایی که من هم علاقه شدید به او داشتم روی حرفش هرگز حرفی نمی‌زدم و پس از گرفتن دسته چک آنها را امضا کردم و به علی دادم و هم برادرم می‌گفت چک را برای خرید سپیدرود، بازیکن‌ها یا این دست موارد خرج می‌کند»

به گفته لیلا کریمی، بعد از سقوط سپیدرود چک‌ها یک به یک برگشت خورد و از سال ۱۳۹۷ وی درگیر چک‌های برگشتی شده است.

تصویر چک برگشتی خواهر علی کریمی
تصویر چک برگشتی خواهر علی کریمی

علی کریمی در نیمه‌های سال ۱۳۹۷ و با یک قرارداد سنگین ۲.۵ ساله به سپیدرود پیوسته بود و زمام تیمی را که علی نظرمحمدی بدون مالک، مدیر و حامی اقتصادی هدایت می‌کرد، به دست گرفت.

علی کریمی با سپیدرود رشت هم به جایی نرسید و ۱۰ بازی مانده با پایان لیگ آن سال، استعفا داد تا این باشگاه مردمی و محبوب مردم گیلان را با بحران عمیق‌تری مواجه کند و البته مانند همیشه از همه کس و همه چیز طلبکار شود.

حالا نیز علیرغم وجود اسناد متعدد درباره سوء استفاده آقای جادوگر از دسته چک خواهرش، وی مدعی شده است شاکیانش با این‌ کارها به دنبال بدنامی او هستند، چون او حامی مردم است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • سینا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    باشگاه سپیدرود 7میلیون ارزش داشت که 700میلیارد چک درست کردید؟ کدوم ادمی شمارو باور میکنه؟ این کارا و اعترافات تلویزیونی مال اخر دهه 50و دهه 60هستش..انقدر با زمان پیش نرفتید که مملکت به این روز افتاد...
  • 7 IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    چه کسی قبول میکنه برای یک تیم دسته اولی اونم ۵ سال پیش ۷۰۰میلیارد بابت خرید بدی اون موقع میشد با این پول پرسپولیس و استقلال و خرید مسئله دوم چ کسی ۵ سال چک ب این درشتی رو نگه می داره مسئله سوم این ک این قرارداد فسخ شده اگر کسی بدنبال نقد کردن این پول هست طبیعتا تیم سپید رود باید مال کریمی باشه در صورتی ک اصلا همچین چیزی نیست و مالک تیم ی نفر دیگه هست اینا کلا بازی سیاسی هست و همه مردم هم آگاه هستن خودتون و بیشتر از این خراب نکنید چک مال ۵ سال پیشه چرا تا الان اقدامی صورت نگرفته اصلا فکر کنیم چک و معامله و اصل داستان درسته با این همه آب و تاب دنبال چی هستید
  • سینا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    خبر ورزشی.. تو دیگه چرا؟؟؟؟
  • یه مرده IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    الان به شما چه ربطی داره که با پول کی حسابشو صاف کرده
  • Mahyar US ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    من کاری به مسائل دیگه ی علی کریمی ندارم ولی از کجا معلوم که خواهرش وجه این چک‌ها را دریافت نکرده باشه و خودش پول‌های طلبکارها رو جاهای دیگه هزینه نکرده باشه؟! بنظر شما ورود چنین اتهامات بی ارزش و اثبات نشده ای در مورد شخصی که الآن نیست و نمی تواند از خودش دفاع کند از نظر حقوقی و اخلاقی کار درستیه؟! ضمن آنکه از طرفی این چک‌ها برای سال ۹۷ می باشد و علی کریمی تا همین چند ماه پیش در ایران حضور داشت فلذا برای شما این سؤال پیش نمیاد که چرا تا زمانی که علی کریمی در ایران حضور داشت این مسائل بی ربط علیه اش مطرح نمی شد؟!ضمن اینکه همه ما خیلی خوب می دونیم علی کریمی از نظر مالی اون‌قدر متمول ودارا بود که بتونه این چک‌های خورده ریز اونم خواهرش رو که خودش عامل‌ بدهی اش بود رو پرداخت کنه!بنابراین قبل از درج اخبار بی سروته اینچنینی یه روزنامه ای مثل خبر ورزشی بهتره پیش خودش یه حساب دودوتا چهارتایی داشته باشه!!!!!!!!!!!عاقلان دانند همین!
  • محسن پرسپولیسی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    بله پرژوه تخریب شروع شده، با این چیزا نمیتونید مردم رو فریب بدین، از هر چیزی استفاده میکنن برای بی ابرویی جادوگر
  • انتی کیسه IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    ‌ طرح انفالو حیله ترین بازیکن تاریخ
  • تراختور IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    سناریوی قشنگی بود.یاد فیلم های هالیبودی افتادم.جوری سندسازی کردن که مو لای درزش نمیره.
  • تاج کبیر IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    هر کاری کنید. زمین و زمان به هم بدوزید.من یکی باور نمیکنم.اتفاق های پیچیده پشت پرده برای خراب کردن علی کریمی.
  • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    کاری ندارم کریمی خوبه یا نه ..توی این زمونه برادر خواهری وجود نداره دیگه خانواده ای نیست .فقر کاری کرده ک همه سرهمدیگه کلاه میذارن.صدها هزار مثل کریمی وخواهرش توی جامعه ما هستن.
    • م IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      کاش ده تاامثال کریمی تومجلس بودن تاحال وروزمردم اینطوری نباشه،
  • اکبر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    این قضیه مربوط به پنج سال پیش می باشد چرا حالا علمش کردین ایا بازیکنی که همیشه از نظر در امد در سطح بسیار بالایی بوده چرا باید اینکار را بکند فراموش نکنید امامان شیعه هرگز نه ابروی دشمنانشان را می بردند ونه هرگز به ایشان تهمت می زدند
  • تراختور IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    علی کریمی اسطوره تراکتور و مردم تبریز👏👏 تا خدا نخواد هیچوقت نمیتونید علی کریمی را خراب کنید.
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    اگه راست میگید و جرعت دارید در مورد تاج و تخلف ها و اختلاس هاش تمام حقایق را بگید.چگونه بعد رسوایی ویلموتس به فدراسیون رسید.چگونه با توطئه و نقشه تیم ملی را به هم ریخت تا کیروش را برگردونه و از قبال آوردن کیروش پول به جیب بزنه.
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    اگه راست میگید و جرعت دارید در مورد تاج و تخلف ها و اختلاس هاش تمام حقایق را بگید.چگونه بعد رسوایی ویلموتس به فدراسیون رسید.چگونه با توطئه و نقشه تیم ملی را به هم ریخت تا کیروش را برگردونه و از قبال آوردن کیروش پول به جیب بزنه.
  • کیان IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    این چک پنج سال پیش برگشت شده تا یک سال پیش هیچکدوم از این خبرا نبود اونم در مورد شخص معروفی مثل علی کریمی ضمنا فقط کلکسیون ساعتای علی کریمی کافیه برای نقد کردن کل این چکا علی کریمی میتونست بمون تو ایران حرف نزنه تا آخر عمر لذت ثروت ، محبوبیشتو ببره ولی قید همه چیز زد رفت تا کنار مردم باشه همچین کسی به خواهرش خیانت نمیکنه متاسفم برات خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی