نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مدعی جدید قهرمانی از تبریز می‌آید/ ستاره مد نظر استقلال هم به تراکتور پیوست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به طور حتم فصل آینده مثلث قهرمانی تبدیل به مربع قهرمانی می‌شود.

تراکتور بعد از آمدن پاکو خمس به یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر تبدیل شد و پا به پای مدعیان آمد و با توجه به حذف استقلال لیگ قهرمانان آسیا به جای این تیم وارد بازی‌های آسیایی می‌شود.

اما تراکتور در فصل جدید به چهارمی راضی نمی‌شود. حتی سومی‌و حتی شاید نایب قهرمانی. به نظر تراکتور و خمس فصل پیش رو می‌خواهند، برای قهرمانی بازی کنند. فعالیت این تیم در روز ابتدایی نقل و انتقالات این موضوع را نشان می‌دهد.

تراکتور سعید آقایی و مهدی شیری را از فولاد به ترکیب اضافه کرد. دو بازیکنی که در تیم پرسپولیس هم بازی کردند و بازیکنان بزرگی به شمار می‌روند. مهدی شیری گفته می‌شود، مورد توجه جواد نکونام در استقلال هم بود. شجاع خلیل زاده و حسین پورحمیدی دیگر صیدهای تراکتور در روز ابتدایی نقل و انتقالات بودند. دو بازیکنی که در اردوی آخر تیم ملی برای حضور در کافا حضور داشتند. البته شجاع به دلیل مصدومیت نتوانست همراه تیم ملی راهی شهر بیشکک شود.

مدعی جدید قهرمانی لیگ برتر از تبریز می‌آید. تیمی‌که با ساکت الهامی قهرمانی در جام حذفی را در استادیوم امام رضا را جشن گرفت و بی صبرانه منتظر است جشن قهرمانی لیگ برتر را در استادیوم یادگار برگزار کند. با آن بازی‌های تهاجمی از سوی تیم خمس و نفراتی که به ترکیب این تیم اضافه شده اند، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

استقلال و پرسپولیس تا به امروز بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده اند اما تراکتور چهار بازیکن خوب به ترکیب اضافه کرد. از همه مهمتر خوب‌های فصل گذشته را حفظ کرده است. تا جایی که می‌شود اینطور گفت فصل پیش رو بهترین زمان برای تراکتور به منظور قهرمانی در لیگ برتر است. به این خاطر که از یک مربی خوب در راس کادر بهره می‌برد و از همه مهمتر به‌هارمونی و هماهنگی خوبی در سبک بازی دست پیدا کرده است.

تراکتور در کنار پرسپولیس – سپاهان و استقلال. جنگ قهرمانی در لیگ برتر جذاب‌تر و سخت‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    عمرا اگه تراختور قهرمان لیگ برتر شود. زنوری سالها است که پول نجس خود را حرام کرده ولی هیچ دستاوردی نداشته دوباری هم که به اسیا رفته شده زنگ تفریح و چهارتا چهارتا خورده و حذف شده است. بازیکنان ایرانی اگر دلشان با یک تیم نباشد ولا اینکه پول زیاد هم بگیرند باز یک جا وا داده وبازی ها را شل میگیرند. دیدید که امسال پرسپولیس با همدلی بازیکنان خود طی ده بازی بدون باخت توانستند سه جام بگیرند ودوبار هم پشت استقلال پرمدعا را به خاک بمالند.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      آوازه تراکتور در آینده کام بدخواهان رو تلخ خواهد کرد..پرسپولیس .واستقلال فقط طبل توخالی هستن..بیت المال مردم
    • بهنام IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      بله شما راست میگین ولی یادتون رفته شما وزیر داشتین...داورا به نفعتون بود...و الا انصافا الان یا استقلال اول بود یا سپاهان
  • شیذر IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    هیچ کس به تراز مالی باشگاه تراکتور ورود نمیکنه ؟ زنوزی چند ساله داره فقط پول حیف و میل می‌کنه ، این بابا هم آخرش مثل هدایتی ، البته که زنوزی ......
    • رضایاک IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      مگه مثل بعضی از تیمها از بیتالمال خرج می کنه تا کور شود هر...
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    این تیم های استقلال وپیروزی بیت المال خورده حق پیرزنها وکودکان رامیخورن وبه آن هم افتخار می کنن ولی آقای زنوزی ازاول خودش خرج میکنه شماها چرا شکم در گرفته اید.
  • T IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    به تراكتور اجازه نمى دهند خيلى قدرتمند باشه نه فوتبالى به دلايل سياسى اين موضوع قبلا هم ثابت شده بر فرض قهرمان هم بشه يك با باز اجازه نميدن هميشه مقتدر و قهرمان باشه ولى در آخر حق و قدرت برنده خواهد شد و قهرمانى به تنهايى ملاك نيست اين رو ميشه در وجود هواداران تراكتور حس كرد.
  • تاریخ IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    فوتبال اذربایجان همیشه مردانه جنگیده ولی از همیشه پشت پا خورده اونم از دوتیم دولتی مال مردم خور که همیشه با پول مردم قهرمان شدند وافتخار هم میکنن.درخالی که اگه فقط اداره مس سرنگون به مردمش بدن کل ایرانو با تمام مردمش اداره میکنه بدون نفت!!!!
  • ایرانی متعصب ترک زبان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    واقعاً فوتبال ایران البته هوادارش آدمهای خوبی نیستند بجای سرگرمی ودلخوشی ،حرفهای مضخرفی بهم دیگه میزنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی