نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
ساکت الهامی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

همه در انتظار معرفی سرمربی جدید مس رفسنجان هستند و به نظر می‌رسد که معارفه ساکت الهامی به‌زودی انجام می‌شود.

تیم‌های لیگ برتری در حال خروج از شرایط بلاتکلیفی هستند و روز گذشته سرمربی جدید استقلال هم معرفی شد تا تعداد تیم‌های نابسامان و بلاتکلیف به عدد ۶ کاهش پیدا کند. در حال حاضر تیم‌های مس رفسنجان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان همچنان سرمربی‌شان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم مشخص نیست و در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده نیمکت این تیم‌ها مطرح شده است.

علیرضا منصوریان گفته می‌شود جدی‌ترین هدایت تیم فولاد خوزستان است و قاسم حدادی‌فر هم در یک‌قدمی هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان قرار دارد اما هنوز این انتقال‌ها رسمی نشده است. یکی از تیم‌هایی که در روزهای گذشته شایعات گسترده‌ای درباره انتخاب سرمربی جدیدش وجود داشت، مس رفسنجان است که همچنان هم این شایعات وجود دارد و بعد از تصمیم مدیران باشگاه برای عدم تمدید قرارداد محمد ربیعی، رایزنی‌ها برای انتخاب جانشین او ادامه دارد که گفته می‌شود در میان گزینه‌های مطرح شده، ساکت الهامی بیشترین شانس را دارد.

الهامی در روزهای گذشته در چندین جلسه پای میز مذاکره با مدیران باشگاه مس رفسنجان نشسته و برنامه‌های خود را ارائه کرده است و به نظر می‌رسد که به‌زودی معارفه او انجام خواهد شد؛ آن‌هم در شرایطی که در روزهای گذشته نام چندین گزینه مختلف از جمله محرم نویدکیا و مهدی تارتار در حوالی نیمکت مس رفسنجان مطرح شده بود اما گویا مدیران باشگاه به دنبال انتخاب ساکت الهامی هستند. در این زمینه سرمربی فصل گذشته هوادار حتی فهرست بازیکنان موردنیازش را هم به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

جزئیات توافق جدید رقیب جواد نکونام در استقلال!/ ۴ بازیکن جدید در سبد خرید؛ ۳ خارجی در لیست مازاد!

درخواست جذب ۴ بازیکن جدید

ساکت الهامی قصد دارد با همان نفراتی که در تیم هوادار تهران در کادرفنی‌اش حضور داشتند، در تیم مس رفسنجان کارش را دنبال کند و به نظر می‌رسد که چهره‌هایی مانند مصطفی صداقت‌ و عادل باباپور قرار است در کنار الهامی کارش را پیش ببرند. با توجه به حضور داوود فنایی در تیم امید، الهامی به دنبال انتخاب مربی دروازه‌بانان جدید است و هاروت آبراهامیان احتمالاً در تیم مس رفسنجان مشغول به فعالیت خواهد شد. این سرمربی باتجربه نام بازیکنان موردنیاز خود را هم به مدیران باشگاه مس اعلام کرده و از آن‌ها خواسته در صورت توافق، به سرعت فعالیت نقل‌وانتقالاتی را آغاز کنند.

نیما انتظاری هافبک هوادار تهران یکی از بازیکنان موردنظر ساکت الهامی است و در کنار انتظاری، الهامی برای تقویت خط هافبک مس رفسنجان به دنبال جذب ایوب کلانتری است. نکته جالب‌توجه اینکه بابک مرادی که در فصل اخیر درگیری‌های عجیبی با ساکت الهامی داشت، نامش در فهرست الهامی وجود دارد و دیگر گزینه موردنظر سرمربی احتمالی مس رفسنجان، حسین مهربان است و او می‌خواهد برای تقویت خط حمله از این مهاجم باتجربه در ترکیب تیمش بهره ببرد.

الهامی اعتقادی به ۳ خارجی مس ندارد

مس رفسنجان در فصل اخیر در ترکیب خود ۳ بازیکن خارجی داشت؛ جفرسون باهیا، گادوین منشا، لوسیانو پریرا. باهیا در خط دفاعی نارنجی‌پوشان عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت اما منشا و پریرا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و این دو مهاجم باتجربه عملکرد خوبی در ترکیب مس رفسنجان نداشتند. برای فصل جدید، ساکت الهامی در مذاکره با مدیران باشگاه مس اعلام کرده که نیازی به حفظ باهیا، منشا و پریرا ندارد و قرارداد این بازیکنان تمدید نشود.

الهامی در دو فصل گذشته در تیم‌های نساجی مازندران و هوادار تهران از بازیکن خارجی در ترکیب تیمش استفاده نکرده و مشخص نیست که او در فصل جدید هم این سیاست را حفظ خواهد کرد یا خیر. یکی دیگر از اتفاقات جالب‌توجه درباره حضور احتمالی ساکت الهامی در رفسنجان، همکاری با مهرداد رضایی و حامد لک است؛ دو بازیکنی که در فصل گذشته درگیری‌های جنجالی با الهامی داشتند وادامه همکاری آن‌ها با نارنجی‌پوشان در صورت حضور ساکت الهامی در مس رفسنجان بعید به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی