نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای انتقاد از شرایط فعلی تیم ملی ایران باید اندکی صبر کرد؛ چرا که جام ملت‌های آسیا در پیش است و به زودی مشخص می‌شود تلاش‌های امروز، چه نتیجه‌ای خواهد داد.

هدف از اعزام تیم ملی ایران به تورنمنت کافا، احتمالا بررسی وضعیت ملی پوشان در ۳ بازی و قرار گرفتن کل تیم در شرایط مسابقه بود. کسب جام هم لابد در دستور کار قرار داشت و به نظر می‌رسد کادرفنی به همه نقشه‌هایی که در سر داشت رسیده است.

افغانستان، قرقیزستان و تیم آخر ازبکستان حریفانی بودند که تیم ملی ایران را در بستر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار دادند که اگر غیر از این بود، تیم ملی در تورنمنت کافا شرکت نمی‌کرد.

بدون هر گونه تکلف و تعارف باید بگوییم انتقاد از وضعیت فعلی تیم ملی، به صلاح فوتبال ایران و کادرفنی نیست؛ چرا که هنوز فوتبال ما در رده ملی کار به خصوصی انجام نداده که درباره اش قضاوت کنیم. البته نقدهای مثبت و منفی به هیچ وجه به معنای مانع تراشی در مسیر فوتبال ملی تلقی نمی‌شود. هر چه هست اینکه تصور می‌کنیم نیمه اول دیدار با ازبکستان که تیم ملی ما از سوی حریف تحت فشار قرار گرفت، می‌تواند درس بزرگی برای مربیان باشد.

فرض کنید در جام ملت‌های آسیا با یکی از تیم‌های‌های عربستان، کره جنوبی، ژاپن یا استرالیا مواجه شویم. در این صورت باید بدانیم هیچ کدام از این تیم‌ها کوچک‌ترین شباهتی با افغانستان، قرقیزستان و حتی ازبکستان ندارند؛ آنها در مراحل حذفی به هر دری می‌زنند تا ما را حذف و جام را مال خود کنند، حتی تیم ملی فوتبال قطر هم چنین هدفی را برای خود ترسیم کرده است.

نتیجه‌ای که در جام ملت‌ها رقم می‌خورد، محصول تمام تلاش‌ها و تصمیم سازی‌هایی است که کادرفنی انجام داده و این رقابت‌ها می‌تواند معیار و قضاوت درباره تیم ملی مدل جدید باشد؛ تنها می‌ماند امیدواری ما به این نکته مهم که کافا، اولین و آخرین جام تیم ملی ایران نباشد!

بیشتر بخوانید: قهرمانی ایران در کافا در یک بازی جنجالی/ فتح اولین جام آسیایی قلعه‌نویی با تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • دوچرخه پنچر FR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    بازی با تیمهای درجه 2 و 3 آسیا و حضور در چنین تورنمنت های ضعیفی کمکی به تیم ملی نمیکنه
  • ارش BR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    به ژاپن نخوریم تا فینال میریم. یکبار بیاید همدل بشیم شاید نتیجه داد. البته میدونم ما ایرانی ها عاشق تخریب و تحقیر دیگرانیم اما یه بار به خودمون فشار بیاریم این کارو انجام ندیم تا بعد از جام. در هر حال این کادر فنی هدایت تیم رو تو جام خواهد داشت. همدل باشیم و حمایت کنیم امید که نتیجه بگیریم. در نهایت اینکه یه تیم با کی و چند گل زده و خورده قهرمان شده فراموش میشه. تنها چیزی که تو خاطر همه خواهد موند اینه که ایران قهرمان شد. همدل باشیم و انرژی مثبت بفرستیم برا کادر و بازیکنها.
    • H US ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      اگر قرار بود قهرمان بشیم توی این ۴۵ سال می‌شدیم. فوتبال ایران یک طبل توخالی هست و حرفی برای گفتن نداره. لیگ داخلی ایران که کاملاً دولتی هست و بی‌کیفیت. بازیکنان و حتی کادر فنی تیم ملی رو هم دولت جمع کرده و به اونها در پوشش جایزه، حق‌السکوت میده تا صداشون درنیاد. فوتبال ایران فقط می‌تونه تیم‌های ضعیف و داغون رو شکست بده و به محض برخورد با یک تیم قوی می‌بازه و حذف میشه.
  • مسيح IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    با احترامي که براي هواداران پرسپوليس قاﺋلم ولي بايد واقع بين باشيم اگه پور علي گنجي تو ترکيب باشه قعطا از تيمهاي عربستان يا کره ژاپن غول هاي اسيا 3تا رو شيرين ميخوريم محبي با حاج صفي اصلا درحد تيم ملي نيستن
  • مسيح IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    قعطا بهترين بازيکن زمين با اختلاف روزبه چشمي بود واقعا فرا تراز اسيا بازي ميکرد
  • فقط تیم ملی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    تیم ملی یا تیم امید یا جوانان اگر ضعیف هست اگر میبازن و زود حذف میشن اگر با ژاپن یا عربستان بازی میکنن دلهامون میلرزه فقط یه دلیل داره ، طی هفت هشت سال اخیر فوتبال رو کردن پرسپولیس فوتبال رو کردن یک بعدی فوتبال رو کردن تبعیض و پلشتی و به خیال خودشون با قهرمان کردن پرسپولیس تحت هر شرایطی دارن خدمت میکنن در حالیکه جز چند دستگی و نفاق و تبعیض و اختلاف بین هواداران فوتبال بخصوص قرمز و آبی هیچ چیزی دیگری نکاشتند فقط دشمنی و کینه ، برای همین ازقرمزها سرپرست و مربی میاد اینوری ها نفرین و دشنام میدن و اگر از آبی ها بیا اونوری ها سعی میکنن زیر پا رو خالی کنن ، مگه امیر چند وقته که سرمربی تیم ملی شده که این همه دارین علیه ش جنجال راه میندازین ؟ اون مایلی کهن که سفرهای استانی هم گذاشته و فقط بخاطر این ماجرا با cnn مصاحبه نکرده ، به امید خدا و دعای هواداران فوتبال و کوری چشم دشمنان ایران زمین هم تیم امید انشالله به المپیک میره هم تیم ملی با امیر قهرمان آسیا میشه
  • 6 IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    فعلا که قراره با این کوپا کافاها دلشاد باشیم! تا بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی