نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سرمربی جدید پیگیری وضعیت مهدی قایدی شد/ او را هم با خودم به اروپا می‌برم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های اماراتی از شروع فعالیت‌های باشگاه قهرمان فصل گذشته امارات برای ورود به لیگ جدید خبر می‌دهند.

باشگاه شباب الاهلی امارات که مهدی قایدی بازیکن استقلال را در اختیار دارد این روزها خود را برای ورود دوباره به مسابقات فصل جدید لیگ برتر امارات آماده می‌کند.

مدیران این تیم که پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ امارات با سرمربی قبلی قطع همکاری کرده بودند حالا با سرمربی جدید آماده ورود به فصل بدنسازی لیگ جدید می‌شوند.

از افراد مطلع در این تیم اماراتی خبر می‌رسد سرمربی تازه وارد شباب الاهلی در این مدت در حال بررسی فهرست بازیکنان تیمش بوده و از مدیران باشگاه سراغ مهدی قایدی را گرفته و از آنها خواسته در رابطه با شرایط این بازیکن و اینکه چه زمانی می‌تواند خودش را به امارات و اردوی تمرینی این تیم برساند اطلاعات کاملی را در اختیارش قرار بدهند.

همچنین از برنامه‌های آتی این تیم خبر می‌رسد تیم شباب الاهلی برای اردوی پیش فصل خود قرار است راهی یک کشور اروپایی (احتمالاً اتریش) شده و اردوی یک ماهه ای را در قاره سبز برگزار کند. سرمربی جدید این تیم نیز گفته قصد دارد همه بزیکنان شباب و نفراتی که برای تست به این تیم می‌آیند را با خودش به اروپا می‌برد تا در طول مدت زمان برگزاری اردو آنها را در تمرین و دیدارهای دوستانه مورد بررسی دقیق قرار بدهد. از این رو به احتمال زیاد قایدی پس از پایان اردوی تیم ملی در ازبکستان باید خودش را به دبی برساند تا برنامه‌هایش را با این تیم هماهنگ کند.

البته از سوی دیگر مدیران باشگاه استقلال نیز عنوان می‌کنند در صورتی که شباب الاهلی به هر دلیل باز هم بخواهد قایدی را به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل کند استقلال حتما این ستاره بوشهری را به خدمت خواهد گرفت.

یادآور می‌شود؛ قیمت مهدی قایدی برای انتقال قرضی فصل گذشته به تیم استقلال یک میلیون و صد هزار یورو بود که سهم مهدی قایدی از این انتقال ۸۵۰هزار یورو تعیین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    حجت بایداخراج شود وآذری مدیرعامل حتی فردادیرابت
    • کیسه بابا حمید IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      چشم کیسه کش
    • امیر علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      دوست عزیز رفتن قایدی که به صورت قرضی به استقلال اومده بود دست مدیریت تیم نیست چرا متوجه نمیشی باشگاه اماراتی ۸۵۰ هزار دلار خواسته داریم تو این بلبشو همچین پولی رو بدیم!؟
  • کیسه سوراخ IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    این همه هزینه در فصلی که گذشت برای قایدی شد. چه نتیجه ای داشت؟
  • 6 IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    ميخاد ببردش فرمول يك تو تورنمنت شناي امارات. دايو بزن دايو بزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی