نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
موفقیت‌های کرواسی ادامه دارد/ بلیزرها در فینال لیگ ملت‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کرواسی مقابل هلندِ میزبان پیروز شد تا اولین فینالیست لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۳ باشد.

ورزشگاه خانگی تیم فاینورد میزبان اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا بود؛ نبردی بین هلند و کرواسی که بلیزرها در پایان با نتیجه ۴-۲ آن را بردند.

نیمه نخست هلند عملکرد بهتری داشت و در نهایت با همکاری عالی بازیکنانش در دقیقه ۳۴ توسط دونی مالن به گل رسید. اما نیمه دوم ورق برگشت و کرواسی کامبک زد. کروات‌ها در دقیقه ۵۵ با گلزنی آندری کراماریچ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند. سپس در دقیقه ۷۳ نوبت به ماریو پاشالیچ رسید که گل برتری را به ثمر برساند. اما در حالی که مهمان منتظر شنیدن سوت پایان بود، در دقیقه ۶+۹۰ آخرین موقعیت هلندی‌ها با ضربه نوا لانگ تبدیل به گل تساوی شد.

در وقت‌های اضافه باز هم کرواسی بود که پیش افتاد. شوت زمینی و زیبای برونو پتکوویچ در دقیقه ۹۸ سومین گل این تیم را به همراه داشت. برونو پتکوویچ که در وقت‌های اضافه وارد میدان شده بود یک پنالتی هم گرفت که در دقیقه ۱۱۶ لوکا مودریچ آن را تبدیل به گل چهارم کرد. پتکوویچ ستاره وقت‌های اضافه در دقیقه ۲+۱۲۰ گل دیگری هم زد که آفساید اعلام شد.

به این ترتیب میزبان در راهیابی به فینال ناکام ماند و کرواسی در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار اسپانیا – ایتالیا خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی