چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
۴ |
۰
مهاجم ناموفق پرسپولیس رسماً به تیم آسیایی پیوست!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال مادورا یونایتد اندونزی از جذب مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.

جونیور براندائو برزیلی با امضای قراردادی به تیمی در لیگ اندونزی پیوست.  

جونیور براندائو در زمان حضور گابریل کالدرون آرژانتینی راهی پرسپولیس شد و تنها ۵ بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برای پرسپولیس بازی کرد و در نهایت با ۶ بازی و بدون گل زده پرسپولیس را ترک کرد تا در فهرست تقریبا طویل مهاجمان خارجی بی‌کیفیت پرسپولیس قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۸ او به باشگاه لودوگورتس پیوست ولی در ادامه به چنیدن باشگاه مانند گویاس، پرسپولیس، اتلتیکو، ریو آوه و CRB قرض داده شد و عملکرد خوبی در گلزنی نداشت.

جونیور براندائو که با عقد قراردادی ۵٧٣ هزار دلاری (بیش از ۶ میلیارد تومان) به پرسپولیس آمده بود، حتی گابریل کالدرون را نیز ناامید کرد و این مربی بعد از فسخ قرارداد اعلام کرد «من کیفیت او را تضمین نکرده بودم چون هیچ‌کس نمی‌تواند کیفیت بازیکنی را تضمین کند. جونیور گزینه نهم ما بود و با بودجه کم باشگاه نمی‌توانستیم بازیکن بهتری جذب کنیم».

بر اساس این گزارش، جونیور براندائو یکی از همان بازیکنان بی‌کیفیت خارجی است که به پرسپولیس آمده تا مثل همیشه جیب واسطه‌ها از دلارهای بیت‌المال پر شود. این که چطور یک مدیر اجازه می‌دهد سرمربی و افراد مرتبط با او، چنین کلاهی سر باشگاه بگذارند مساله‌ای است که نشان از فقر مدیران با دانش و با آگاهی در فوتبال ایران است اما در این بین نباید نقش نهادهای نظارتی را نادیده گرفت. قطعا اگر نظارت ویژه‌ای روی روند جذب بازیکنان خارجی شکل بگیرد، کمتر شاهد هدر رفتن، دلارهای بیت‌المال خواهیم بود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    از قدیم گفتن نون کسی رو نبر تا نونتو نبرن! اول که میدونی چندتا خونواده از کنار این جور قرادادها نون میخورن. دوما فوتبال یه بازاره و بازار به همون اندازه که به غرفه ها و فروشنده های حرفه‌ای و راست کردار نیاز داره، به دکه ها و آلونکهای زیز پله‌ای و فروشنده های بی تعهد و بی عار هم نیاز داره. اگه قرار باشه همه بشن قطر و عربستان و امارات که دیگه امثال براندائو به رویاهای کودکیشون نمیرسن! ضمنا ایراد کار از کلاهبرداری از بیت المال نیست دوست جوون و بی تجربه من. ایراد کار نفس خرج کردن از بیت المال در فوتباله، که بطور کلی خیانت، حماقت و موجب استهزاست!!!
  • زیگزاگ IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    سندی دیگر از فساد در فوتبال.
  • کیون IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    باید این دلال های بی وجود از دور و بر تیم‌ها دور کرد بجای این مهاجمان بی کیفیت مهاجمی بگیرید که دلش با تیم وتعصب به تیم داره الان شهریار مغانلو که یک پرسپولیسی تیر است چرا باید شرایط حضورش در پرسپولیس محیا نشود خواهشی که از مدیر و سرمربی پرسپولیس دارم اینه که شهریار متعصب پرسپولیسی را هر چه زودتر به تیم برگردانید هرچی باشه به امثال دیاباته و پراندوئو شرف دارد همیشه باید پول مفت بریزید تو دهان دلال ها وبازیکنای بی کیفیت خارجی که معلوم نیست تو کدام دهات بازی می کردند حیف مغانلو که براحتی از دست دادینش الان هم دیر نشد شرایط برگشت مغانلو را به تیم محیا کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی