نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بازگشت ستاره پشیمان، مشروط به جدایی سعید صادقی از پرسپولیس است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درصورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند رضایت سعید صادقی را برای تمدید رضایت جلبت کند، احسان پهلوان قرمزپوش خواهد شد!

تابستان سال گذشته  احسان پهلوان هافبک  تیم پرسپولیس در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم که در این تیم عملکرد خوب و مثبتی را از خود نشان داده بود، با عقد قراردادی دوساله راهی فولاد خوزستان شد.

پهلوان هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی بود که به خاطر مبلغ پیشنهادی وسوسه انگیز فولاد به تیم خوزستانی رفت. پیش از آن که شماره ۱۴ سابق پرسپولیس به پیشنهاد تیم خوزستانی پاسخ مثبت بدهد، سعید صادقی آقای پاس گل لیگ بیست و یکم به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به فولاد خوزستان پیوست. در واقع پرسپولیسی شدن سعید صادقی، دیگر تردیدی برای احسان پهلوان باقی نگذاشت که باید از تیمش جدا شده و جایی برود که فیکس بازی کند اما...

احسان پهلوان در فولاد خوزستان فصل موفقی را پشت سرنگذاشت و نتوانست همچون دوران حضور در پرسپولیس خوش بدرخشد. حالا قرارداد این بازیکن مشهدی با فولاد خوزستان به پایان رسیده و شنیدیم تمایل دارد دوباره پرسپولیسی شود!

یادآوری می‌شود؛ باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، سعید صادقی را در رقابت با دو باشگاه سپاهان و استقلال به خدمت گرفت. بازیکنی که در نیم‌فصل اول آنچنان‌که باید بازیکن موثری برای سرخپوشان نبود اما در نیم‌فصل دوم و بعد از طی کردن دوران مصدومیتش بازگشت خوبی با ترکیب اصلی پرسپولیس داشت. درمورد این بازیکن باخبر شدیم که در تابستان قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و این باشگاه قصد دارد به‌زودی برای تمدید قرارداد او اقدام کند. اینکه حالا چرا صادقی در تابستان گذشته حاضر نشد قرارداد دوساله امضا کند نیز در نوع خودش جالب است.

صادقی تنها خرید ایرانی فصل گذشته پرسپولیس بود که قرارداد یک‌ساله با این باشگاه به امضا رساند. شواهد امر نشان می‌دهد صادقی باز هم علاقه‌مند است در تابستان پیش‌رو توجهات را به خودش جلب کرده و رقم قابل‌توجهی نیز برای ماندن در جمع سرخپوشان درخواست کند. باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی نزدیک به ۳۵ درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت نکرده و در این شرایط بعید است بازیکنی از این تیم قبل از تسویه‌حساب، تمدید قرارداد کند.

البته احسان پهلوان و مدیربرنامه‌هایش منتظر بازگشت و مشخص شدن برنامه کاری یحیی گل محمدی در پرسپولیس هستند که ببینند امکان بازگشت به این تیم وجود دارد یا اینکه...؟ هرچند به نظر می‌رسد باز هم سرنوشت احسان پهلوان برای بازی در پرسپولیس در گرو تصمیم سعید صادقی خواهد بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • A IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    نیاد بهتره
    • ا.م IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      چرابعضی تون بایک تیترگمانه زنی وحدس وگمان یک نویسنده نقد جوگیرمیشیدو عینا کلمات راتکراروباورمیکنید پهلوان بخاطرپول به فولادنرفت وبرای بازی کردن رفت که بضررش شدحالا هم نه صادقی جایی میره نه پهلوان برمیگرده چون صادقی باوجوددریافت رقم بیشتردرفصل گذشته به تیم صنعتی نرفت وبامبلغ کمتراومدپرسپولیس،درجواب اونکه میگه رایگان بازی میکنندمیگم بخاطر عشق این لباس امثال فرجی خونه فروختندوقیددرآمدنجومی رازدنداماکسی نگفت مجانی بازی کنند
  • امسر IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    صادقی پولکی هست اول فصل اگر پیشنهاد استقلال بهتر بود میرفت اونجا هر سال این داستان هست برا بهتره
    • کیسه دوز IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      اصلا معلوم نیست یه کیسه کش هستی!!!🤣🤣🤣 وای از دست شما طرفداران کیسه برای جلب توجه دست به چه کارهایی که نمی زنید! آخه چرا سعیدی که شاه ماهی و الماس درخشانی در تیم سرورتون بود و تازه امسال نیز شانس درخشش در آسیا رو داره به تیمی غیر از ارتش سرخ فکر کنه؟؟؟!
  • پاپن IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    دقیقا
  • خ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    بدردپرسپولیس نمیخوره پولکی هست
  • داریوش IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    حالا باقی بازیکنها عاشق چشم و ابروی هوادار هستن میان مفتی بازی میکنن؟
  • یاسین IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    اگه احسان بیاد خیلی بهتره
  • کیسه سوزی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ما بازیکن پولکی نمی‌خواهیم پهلوان که بخاطر پول به فولاد رفت، دیگه حق برگشت به پرسپولیس ندارد. صادقی هم اگر پول بیشتر رو به پرسپولیس ترجیح میده، پس بهتره بره بسلامت. ما بازیکن متعصب میخواییم نه پولکی!
    • حالا IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اگه یه تیمی برای بازی کردن براشون ۱۰۰میلیون بده و تیم دیگه ۳۰۰میلیون کدوم را انتخاب میکنی.. فعلا پول حرف اول و آخر را مشخص میکنه..
    • سپهر IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بازیکن متعصب بی کیفیت به چه درد میخوره...صادقی با کیفیته و خب البته پولکی مثل خیلیا...چه اشکالی داره مبلغشو بالا ببرن بجای اون دیاباته و پریرا که الکی پول میگیرن پولا رو بدن به امثال صادقی ‌و آل کثیر و امیری و...
  • هکتور IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تاریخش سر اومده
  • بهراد IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    احسان پهلوان دیگه تموم شده..صادقی هم نباشه..در اون پست عمری خوب..عالیشاه هم هست..پول صادقی رو بدن یه فروارد خوب بخرن..میشه رامین رضاییان بیاد یه خط جلوتر بازی کنه..هجومی خیلی خوب.چند تا گزینه هست..❤️
  • پنجعلی ۵ IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سعید به عنوان اقای پاس گل اومد پرسپولیس ولی بیشتر سعی داشت خودش گل بزنه تا پاس گل بده و بخاطر همین کلی موقعیت گل رو هدر داد نمونه ش بازی آخر با استقلال که دو بازیکن در موقعیت صد در صد رو عمدا ندید و خودش زد و موقعیت از دست رفت .
  • سعید SG ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    میرید بعد که موقعیت پیش میاد میگین پشیمون شدیم؟ البته پهلوان خودش خواست بمونه ولی الان هم عفت کرده هم اضافه وزن داره به درد پرسپولیس نمیخوره
  • سردار IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سعیدصادقی بهتره ولی به شرط اینکه از نظر بدنی قویتر بشه. ترجیحاً سعید خیلی بهتره
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    چرا چرت وپرت میگین اول این که صادقی به هر حال بهتر از پهلوان است ۱۰۰ درصد همه این رو قبول دارن بد بازیکن میاد زحمت میکشه پولش رو میگیره یه تیم به عنوان یه پیشنهاد ۲۰۰ ملیونی میده یه تیم ۴۰۰ ملیونی خوب سعید صادقی میگن زحمت میکشم میرم تیم ۴۰۰ ملیونی هرکی هم باشه همین کارو میکنه بازیکن خوب الکی تو زمین بازی نمیکنه تلاش نمیکنه سختی نمیکشه بازیکن تلاش وکوش میکنه میره یه تیم خوبی وقرارد ها بالایی بعد پرسپولیس به جایی اینکه بره رقم زیاد بده به این بازیکن های مفت خور مثل پریرا ودیاباته وهانانوف که همش نیمکت نشین هستن بده یه بازیکن نمونه مثل صادقی صادقی در نقل وانتقالات سال پیش هم تیم پرسپولیس هم تیم استقلال بهش پیشنهاد داده بودن سعید رفت پرسپولیس اونجا تلاش وکوشش وسختی کشید وشد یکی از مهره های نمونه پرسپولیس وقرداد بالایی هم میگرفت چون حقش بود ولی به نظر شما یکی مثل دیاباته وپریرا وهانانوف حقشون تو پرسپولیس بمونن دیگه داریم میریم تو نقل وانتقالات سعید اگر یه تیم خوبی وقرارداد بهتر بده حتما میره بازیکن خوب الکی زحمت نمیکشه حقشه هرکی جای سعید بود میره سعید برای مردم زحمت نمیکشه برای خودش هست
  • منفرد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    احسان پهلوان اهل خراسان شمالی و شهرستان رازوجرگلان هست چجوری زدین بازیکن مشهدی؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی