نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۳ |
۰
یحیی بماند یا نماند، کریم باقری در پرسپولیس می‌ماند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به تازگی شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دارد کریم باقری پس از چند سال مربیگری، از پرسپولیس جدا شود!

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان فصل گذشته فوتبال ایران اعلام کرده بود از نظر روحی خسته شده است، پس از سفر به خارج از ایران هنوز پاسخ مشخصی به ادامه کارش برای فصل بعد نداده است.

رضا درویش از زمان پذیرش مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تصمیم به حفظ رابطه صمیمی با یحیی گل محمدی سرمربی گرفت تا بدون واسطه صحبت‌های سرمربی سرخپوشان را شنیده و نقطه نظرات خود را بیان کند. همین امر تأثیر بسزایی در حفظ آرامش بین باشگاه و رختکن پرسپولیس داشت تا سرخ‌ها در فصل گذشته به سه قهرمانی ممکن در فوتبال ایران برسند.

با این حال یحیی گل محمدی در پایان فینال جام حذفی، از فشار بالای جسمی و روحی‌اش صحبت کرد تا حضورش در فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. سرمربی پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات خانوادگی به خارج از کشور سفر کرده است ارتباط خود بادرویش را حفظ کرده اما نسبت به بازگشت به میز مذاکره برای فصل آینده را بار دیگر به تعویق انداخته است.

از طرفی حدود یک ماه قبل و در آخرین روزهای فصل طولانی فوتبال ایران، کریم باقری در حاشیه یکی از تمرینات پرسپولیس به حاضران در تمرین اعلام کرد: «ما هم رفتنی شدیم.» باقری آن روز اعلام کرد قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده و درباره تمدید قرارداد هم به گونه‌ای حرف زد که انگار قراردادش تمدید نخواهد شد! این موضوع دوباره بازنشرو حواشی جدیدی برای درویش و پرسپولیس به وجود آورد.

باقری در تمام فصول گذشته عضو ثابتی از نیمکت پرسپولیس و کادر فنی سرخ‌ها بوده است. او از زمان حضور علی دایی در سال ۱۳۹۲ به کادر فنی اضافه شد. اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم باقری دقیقاً ده سال قبل از خرداد ۱۳۹۲ و سه سال بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال وارد دنیای مربیگری شده است. در این ۱۰ سال او فقط در مقطعی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بوده (چیزی بیش از نیم فصل) در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته و با مربیانی مثل برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی کار کرده است.

نکته جالب اینکه او بعد از ده سال حضور به‌عنوان دستیار هیچ وقت برای سرمربیگری خیز برنداشته و ظاهراً هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد. جالب‌تر اینکه حالا که احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی وجود دارد با وجود تجارب فراوانی که باقری کسب کرده هیچ کس از احتمال حضور او به‌عنوان سرمربی در پرسپولیس حرفی نمی‌زند یا در بین گزینه‌ها نبوده چرا که خودش هم خواهان این مسأله نیست. همین ویژگی اخلاقی کریم باقری سبب آن شده که مربیان خارجی و یحیی گل محمدی گارد خاصی جلوی اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران نداشته باشند.

درهمین ارتباط یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که این باشگاه مشکلی برای تمدید قرارداد کریم باقری نخواهد داشت. کریم باقری همچون ۱۰ سال گذشته می‌ماند و به عنوان مربی به کار خودش در پرسپولیس ادامه می‌دهد؛ چه یحیی گل محمدی بماند و چه نماند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    کریم باقری الماس باشگاه ماست ❤❤❤❤
  • آریا US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ای کاش فوتبال ما حداقل ۵ تا مربی مثل آقا کریم داشت! از لحاظ فنی؛ اخلاقی؛ ادب و احترام؛ جزو برترین های فوتبال ایران هست و انشاالله در پرسپولیس ماندگاره❤❤❤🏆🏆🏆
  • یه بولینگی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    یحیی چه بماند چه نماند ما در اقلیت هستیم و بی افتخاریم و تا میلیارد قرن دیگه هم قهرمان اسیا نخواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی