باید به قدرت پرسپولیس احترام بگذارند/ استقلالی‌ها فقط ایراد می‌گیرند/ مثل عربستانی‌ها باید به دنبال بازیکن صاحب‌نام باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق سرخپوشان گفت: بازیکنان پرسپولیس به همراه کادر فنی سنگ تمام گذاشتند و دو جام معتبر را در فاصله چند روز به دست آوردند.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت و به رغم اینکه مشکلات زیادی این تیم داشت بازیکنان به همراه کادر فنی سنگ تمام گذاشتند و دو جام معتبر را در فاصله چند روز به دست آوردند.

وی افزود: گرچه استقلالی‌ها خیلی از قهرمانی پرسپولیس ایراد گرفتند اما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد که پرسپولیس شایسته هر دو عنوان بود. به نظر من حریفان باید با قدرت پرسپولیس احترام بگذارند.

اسدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از همین امروز دست به کار شود تا تیم قوی تری را روانه مسابقات شود. همه تیم‌ها در آسیا بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان بسیار بزرگی را به خدمت گرفت.

او در ادامه افزود: تیم‌های آسیایی از بودجه و امکانات قابل مقایسه با تیم‌های ایرانی نیستند و بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتند. برای مثال حضور کریس رونالدو و کریم بنزما در تیم‌های عربستانی است و مطمئن باشید دیگر بازیکنان خارجی بزرگ دنیا نیز به دیگر تیم‌ها عربستان باز می‌شود. بنابراین ما هم باید به دنبال بازیکنان صاحب‌نام باشیم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص قانون جدید فدراسیون درباره قراردادهای ریالی بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: باشگاه‌های عربستان ، قطر به همراه باشگاه‌های ژاپن و کره برای لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرند اما چنین قانونی برای فوتبال ما وضع کردند تا تیم‌های ایرانی که قصد دارند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، تضعیف شوند. مگر می‌شود با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی بست؟

هافبک پیشین سرخپوشان در پایان گفت: در حالیکه چندین روز از قهرمانی پرسپولیس می‌گذرد اما برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هنوز اقدامی‌صورت نگرفته است سرخپوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد و باید همه کمک کنند تا این تیم در آسیا موفق ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    قدرتی که کمیته داوران و فدراسیون میدن
  • زهرا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • حامد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بزارید دهنمون بسته باشه چیزی نگید خواهشا برید با این نوع قهرمانی ها با خودتون شاد باشید
  • مهران IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آره چرا مثل عربستان بگو مثل انگلیس
  • محمد IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    میخوام به پیشکسوت پرسپولیس آقای اسدی شماکه میگیداستقلال دنبال بازیکن اسمی میگرده مگرشما ترابی امیری سیدجلال راازنفت نگرفتید امسال برای صادقی بیست میلیاردهزینه نکردیدچندتا گلزن اوردیدپس چیزی نگومونده بودداوربخریدکه اونم خریدید
  • امین IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    اره با افشاریان وباید مخوفش لنگ خیلی قوی بود
  • محمود IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    حالا شما بگو ساپینتو چرا اخراج شد ، بهنه های بعدی پیشکش !!!! یا مثلا علت خوشحالی داوران چی بود ؟!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی