وزیر ورزش مدت‌هاست با مدیرعامل پرسپولیس حرف نمی‌زند/ گزینه جانشینی درویش مشخص شد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به نظر می‌رسد تا چند ماه آینده مدیرعامل پرسپولیس از این باشگاه رفتنی خواهد شد.

پرسپولیس در فصلی که گذشت همه جام‌ها را درو کرد و موفق شد ۳گانه تاریخی را برای خودش به ثبت برساند. با این حال بعد از پایان جام حذفی خبرهایی که به گوش هواداران پرسپولیس رسیده خبرهای خوبی نبود.

از یک طرف یحیی گل‌محمدی ساز جدایی کوک کرده و از طرفی دیگر شایعاتی مبنی بر رفتن رضا درویش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس به گوش رسید تا کام پرسپولیسی‌ها تلخ شود. درویش و کلا تیم مدیریتی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند و هواداران این تیم هم از عملکرد مدیران این باشگاه به شدت راضی هستند. پرسپولیس در تابستان قبلی نقل و انتقالات فوق‌العاده‌ای داشت و همین موضوع یکی از دلایل مهم قهرمانی قرمزها در همه جام‌های این فصل به حساب می‌آید.

حالا دوباره فصل نقل و انتقالات شروع شده و پرسپولیس برای حضور پرقدرت در آسیا باید خودش را تقویت کند. همچنین قرارداد چند ستاره پرسپولیس به پایان رسیده و تیم مدیریتی این تیم باید به فکر تمدید قرارداد این نفرات هم باشد. هواداران پرسپولیس که خیلی نگران فصل آینده تیمشان هستند، چشم‌انتظار جلسه سرنوشت‌ساز امروز بودند تا در مجمع باشگاه پرسپولیس تکلیف ماندن یا رفتن درویش مشخص شود و او در صورت ماندن در پست مدیرعاملی وضعیت یحیی گل‌محمدی را هم مشخص کند.

هرچند به نظر می‌رسید تغییرات بیشتری در هیئت مدیره پرسپولیس صورت گیرد، ولی در نهایت پیمان حدادی فقط جانشین رضا درویش در هیئت مدیره پرسپولیس شد. با وجود حذف از هیئت مدیره همچنان درویش مدیرعامل باقی خواهد ماند تا به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. هرچند درویش که نزد هواداران هم محبوبیت خوبی دارد در سمت مدیرعاملی ابقا شد ولی حذف از ترکیب هیئت مدیره نشان‌دهنده آن است که مدیرعاملی درویش در پرسپولیس ادامه‌دار نخواهد بود و تا چند ماه آینده او هم از کار برکنار خواهد شد.

واقعیت ماجرا این است که درویش در جنگ بین سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش، به نوعی طرف سازمان خصوصی‌سازی را گرفت تا همین موضوع باعث دلخوری شدید وزیر ورزش شود. شنیده‌ها از داخل باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که وزیر ورزش مدت‌هاست با درویش صحبت نکرده و در طی ۳ ماه اخیر حتی اجازه ملاقات به درویش هم نداده است. دلخوری وزیر ورزش از درویش به حدی بود که بعد از قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی نه تنها سجادی در جشن‌های قهرمانی این تیم حضور نداشت، بلکه هیچ تبریکی هم به این باشگاه نگفت.

وزیر ورزش مدت‌هاست با مدیرعامل پرسپولیس حرف نمی‌زند/ گزینه جانشینی درویش مشخص شد!

شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که حتی وزارت ورزش قصد داشت همین امروز درویش را برکنار کند و حتی با چند نفر هم برای جانشینی او صحبت کرده بود. وزارت با ۳ گزینه که تقریبا هم نام‌آشنا هستند، صحبت کرد ولی هیچ کدام از آن‌ها حاضر به قبول پست مدیرعاملی پرسپولیس نشدند. گفته می شود حتی یکی از دلایل اصلی اختلاف شدید وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی مربوط به درویش است.

وزارت ورزش مخالف ادامه کار او در پرسپولیس بود ولی از آن‌طرف سازمان خصوصی‌سازی علاقه‌مند بود تا درویش در پرسپولیس حضور داشته باشد. در نهایت با توافق طرفین، درویش فعلا به کارش ادامه خواهد داد ولی از هیئت‌مدیره حذف شد. آخرین بار که چنین اتفاقی رخ داد و مدیرعامل پرسپولیس عضوی از هیئت مدیره نبود، مدیرعامل پرسپولیس بعد از چند وقت از کار برکنار شد.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرحاشیه پرسپولیس در آخرین دوره حضورش در این باشگاه به دلیل اختلاف با وزیر ورزش، جایی در هیئت مدیره نداشت ولی مدیرعامل بود. بعد از چند ماه هم انصاری‌فرد استعفا داد (به او گفتند که استعفا بدهد!) حالا به نظر می‌رسد سرنوشت انصاری‌فرد که جدایی از پرسپولیس بود در انتظار درویش هم باشد.

گفتنی است یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی درویش، حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس است که دوستی و ارتباط بسیار نزدیکی با وزیر ورزش دارد. در مورد شهریاری گفته می‌شد که او دوشغله است ولی چند روز قبل از مدیرعاملی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا استعفا داد تا مشکلی برای مدیرعاملی پرسپولیس نداشته باشد.

به نظر می‌رسد درویش تا پایان نقل‌وانتقالات و سر و سامان دادن به شرایط فعلی پرسپولیس و بستن تیم برای شرکت در فصل بعد و لیگ قهرمانان آسیا در پرسپولیس ماندنی شود و بعد از آن این باشگاه را ترک خواهد کرد تا فرد جدیدی جایگزین او شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    خدا رو شکر! بر این مژده گر جان فشانیم رواست
  • میلاد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    تاوان قهرمان شدن پرسپولیس و شکست دادن تیمای حکومتی استقلال و سپاهان رو داره میده
  • ب IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    وقتی مدیری خوب کار می کنه دلیل تغییراش چیه
  • ابکنار IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    یه جوری باید تیم رو بهم بزنند و نگذارند برای لیگ جدید بازیکن و مربیان آرامش داشته باشند
  • سینا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    یه سوال.. چرا بعضی ها.. حتی هلکوپترشون هم سقوط میکنه.. مرگو به چشم حودشون هم میبینند ولی عبرت نمیکنند؟؟
  • مهدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    ماکه داریم می گویم وزیر استقلالی هست کسی قبول نمی کردچون روی درویش زورکردن که جام حذفی رابدهندبه استقلال قبول نکردالان زورشان می آیداول بایدخودسجادی برود
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    واقعا دلیل اینکارا چیست؟ چرا میخان ترکیب برنده مدیریتی و فنی رو عوض کنن؟ چرا با این تیم مشکل دارید؟ اگر استقلال 40 میلیون هوادار داره پرسپولیس هم 30 میلیون هوادار داره که عاشقانه دوسش دارن و حمایتش میکنن پس اقایون خواهشا تصمیمات درستی بگیرید که رو به رو هواداران قرار نگیرید.
    • استقلال US ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      چرا واقعا بین پرسپولیس با ۵۰ میلیون هوادار و استقلال با ۲ میلیون هوادار انقدر فرق میزارید؟ بالاخره استقلال کبیر هم ۲ میلیون عاشقانه دوستش دارن و میخوان که تو یکسال سه تا جام بیاره. انقدر فرق نزارید.
    • اس اس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      استقلال با 60 میلیون هوادار تیمیه که تو هر استانی که رفته بیشترین استقبال شده ازش ببینم تیم اقلیتی پیروزی با 300 هزار هوادار کجا رفته ازش استقبال شده؟ استقبال که هیچ با سنگ پذیرایی شده
    • پرسپولیس بزرگ IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      اقای معلوم الحال که میای اینطوری کامنت میدی من گفتم اگر استقلال 40 میلیون هوادار داره پرسپولیس هم 30 میلیون عاشق داره و جا اینکه به اصل قضیه توجه کنی رفتی سراغ فرع واقعا تا وقتی امثال شما ها هوادار پرسپولیس هستید همین میشود که خیلی راحت اقای درویش را برکنار میکنند
    • پرسپولیس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      من خودم پرسپولیسیم و اعتراف میکنم استقلال 60 میلیون هوادار داره و تیم موردعلاقم به سختی 100 هزار هوادار داره و همیشه در حسرت قهرمانی اسیا هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی