نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
کلوب| ماجرای عجیب ۳ پرسپولیسی که در اردوی تیم ملی حضور ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان فصل و اتمام فوتبال باشگاهی، تیم های ملی خود را جهت حضور در تورنمنت ها و دیدار های دوستانه، آماده می کنند. تیم ملی کشورمان هم در این فیفا دی، به کشور قرقیزستان سفر خواهد کرد و در رقابت کافا حضور خواهد داشت.

شاگردان قلعه‌نویی طبق تقویم رقابت ها، روزهای بیست و سوم و بیست و ششم خرداد، به ترتیب مقابل افغانستان و قرقیزستان صف آرایی خواهند کرد.

این روزها، حرف و حدیث های فراوانی بر سر لیست دعوت شدگان به تیم ملی به راه افتاده است. عده ای از طرفداران تیم های باشگاهی ناراضی هستند و علت این موضوع که سرمربی تیم ملی، برخی از بازیکنان خوب و با کیفیت لیگ برتر را به اردو خردادماه دعوت نکرده‌، متوجه نشده اند! برای مثال هواداران پرسپولیس از اینکه دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک و سعید صادقی، نتوانسته‌اند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند، حسابی از قلعه نویی گله مند هستند و بسی شکایت های فراوانی از قلعه‌نویی دارند!

گفته می شود که دلیل فرا نخواندن این سه بازیکن، به ناراحتی ژنرال و دلخوری های او ربط پیدا می کند. هر سه نفر، زمانی در اوایل دوران فوتبالی خود، شاگرد قلعه‌نویی بوده اند و با اخلاق و رفتارهای او، کاملا آشنا هستند. میلاد سرلک در دوره ای کوتاه مدت، بازیکن قلعه‌نویی در سپاهان بود که به علت های نامعلوم، ژنرال از او به ندرت استفاده می کرد. سعید صادقی که فصل گذشته، به یک مهره کلیدی و گره‌گشا تبدیل شده بود، به خاطر نماندن در تیم و ترک گل گهر به مقصد پرسپولیس، باعث ناراحتی شدید امیر شد. دانیال اسماعیلی فر هم ذوب آهن را به سپاهان ترجیح داد و به همین دلیل، موجبات دلخوری ژنرال را فراهم آورد.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی