نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
واکنش ستاره سابق استقلال به قهرمانی پرسپولیس؛ یک روز خیلی قشنگ و یک قهرمانی شیرین رقم خورد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که استقلال هم به مانند سرخپوشان فصلی فوق‌العاده داشته است.

مسعود ریگی پس از نهمین قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک روز خیلی قشنگ و یک قهرمانی شیرین رقم خورد که آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد گل سرنوشت‌سازش به شمس آذر قزوین گفت: ما بازی ۳ بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را ۴ بر ۳ بردیم. بازی با نساجی که ۱۰ نفره بودیم را ۲ بر یک بردیم و خدا را شکر من نیز توانستم یک گل بزنم و یک کوچولو در این قهرمانی سهیم باشم. کلاً سالی یک بار گل می‌زنم و خدا را شکر که این گل در قهرمانی تأثیر داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خاطر نشان کرد: خیلی دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم، اما استقلال هم یک فصل فوق‌العاده داشت و تا روز آخر جنگیدند. این تیم تا دو سه هفته پیش صدر جدول بود و خیلی جنگید و به آنها نیز تبریک می‌گویم که فصل خوبی داشتند.

ریگی در واکنش به صحبت‌های اوسمار در مورد خودش و اینکه به او لقب مورچه کارگر را داده است، گفت: اوسمار لطف دارد و من وظیفه‌ام را انجام دادم. سعی می‌کنم در زمین هر چیزی که مربی از من می‌خواهد را به نحو احسن انجام بدهم و خدا را شکر بالاخره زحمات همه بچه‌ها به ثمر نشست و یک قهرمانی شیرین کسب کردیم.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس قهرمان شد و استقلال نایب قهرمان/ گولسیانی «سرطلایی» شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    با کیستقلال که رنگ قهرمانی ندید؛ اما با پرسپولیس قهرمان شد 🏆🏆🏆🏆❤❤❤❤ دیگه اسمی برای عناوین پرسپولیس نداریم!! دوبله سوبله چوبله شوبله ......؟ 😂😂
  • کرام الکاتبین QA ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    توبه گناهان هر بدی را پاک می کند ما به توبه تو یقین داریم مثل اون پرسپولیس سابق سرانجام خراب نشد که همه بهت بخندند
  • ملیحه IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    واقعا باورتون میشه که پرسپولیس قهرمان شده ؟؟؟!!! زهی خیال محال امر بهتون مشتبه شده افتضاحه همینطوری قهرمان میشید که روز اول جام باشگاهی آسیا با شرمندگی وا گذار میکنید
  • کاربر جدید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    واقعا از اول جای شما د ر پرسپولیس بود، درضمن شما در پست خودتان بسیار تلاش کردید ودرست با حفظ جایگاهتان بود به گل های بیشتر نرسیدید و این در اروپا بیشتر فاکتور مثبت قلمداد میشود، که البته مواقع خاص وبسیار خاص هم ترک نکردن پست مطلوب نیست ولی در کل این شخصیت است که بخاطر ثابت بودنش شخصیت قلمداد میشود ، با شخصیت انشالله قهرمانی های زیادی را با اخلاق وسلامت، تجریه کنی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی