مسی سرنوشت دوستش را تغییر داد؟/ گران‌ترین بازیکن جهان در مسیر بارسلونا!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اینکه لئو مسی دیگر در دسترس نیست، بارسلونا می‌تواند یکی دیگر از آشنایان قدیمی خود را به تیم بیاورد: نیمار.

اکنون که مسی به اینترمیامی در MLS رفته است، باشگاه کاتالان در حال کار بر روی ایده جذب یک بازیکن کلیدی دیگر است.

منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند: «ژاوی با لئو صحبت کرده بود و معتقد بود که او نقش مهمی در بازی هجومی تیم خواهد داشت. اکنون مشخص است که او به دنبال بازیکنی در خط حمله خواهد بود تا به دمبله، رافینیا و لواندوفسکی کمک کند و گل بزند.»

و اگرچه باورنکردنی به نظر می‌رسد، شخص منتخب می‌تواند نیمار باشد. در واقع، این ستاره برزیلی قبلاً موافقت خود را با احتمال بازگشت به باشگاهی اعلام کرده که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در آن عملکرد خوبی داشت (۱۰۵ گل و ۷۶ پاس گل در ۱۸۶ بازی رسمی)، اما در نهایت از آن خارج شد تا به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد.

داشتن موافقت بازیکن همیشه کمک می‌کند، اما بازگشت او پیچیده به نظر می‌رسد. پاری‌سن‌ژرمن مصمم به فروش او است، اما تحت هیچ شرایطی او را به عنوان هدیه نمی‌دهند، به خصوص به بارسلونا که روابط نسبتاً تیره‌ای با آنها دارند. به همین دلیل برای اینکه این مذاکره شانس موفقیت داشته باشد، لازم است که بارسلونا هر چه زودتر وضعیت مالی خود را بهبود بخشد و صورت‌حساب دستمزدهای خود را کاهش دهد.

ترجیح ژاوی

اولویت ژاوی جذب یک مهاجم دوم، یک هافبک به جای بوسکتس و همچنین یک بازیکن کناری است زیرا به فران تورس و آنسو فاتی اعتقاد کامل ندارد. دوران حضور نیمار در پایتخت فرانسه رو به اتمام است. خودش می‌خواهد به جای دیگری برود و چهار باشگاه در حال حاضر خواهان او هستند.

لیگ برتر؟

به نقل از نشریه لوپاریزین، چیزی که نیمار را متقاعد کرده که کناره‌گیری کند و با باشگاه دیگری قرارداد ببندد، علاقه باشگاه‌های لیگ برتری مانند منچستریونایتد، چلسی و نیوکاسل است. هر باشگاه شرایط متفاوتی دارد که نیمار باید آن را بسنجد، منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند در حالی که چلسی در رقابت‌های اروپایی بازی نخواهد کرد.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی