نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تماس سرمربی تیم ملی با ملی‌پوش استقلال در جام جهانی/ اوکی گرفته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی است که می‌خواهد در تیم ملی امید به میدان برود.

چندی قبل رضا عنایتی بعد از حرف و حدیث‌های مختلف به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب و مشغول به کار شد. قرار است اردوی تیم امید از چند روز دیگر آغاز شود و بازیکنان دعوت شده توسط عنایتی برای اولین بار دور هم جمع شوند.

تیم ملی امید قرار است شهریور ماه عازم مسابقات آسیایی شود و این رقابت‌ها اولین چالش عنایتی در تیم ملی امید خواهد بود. همچنین آنطور که امروز اعلام شد،قرار است در بازی‌های آسیایی ۳ بازیکن بزرگسال هم برای تیم ملی امید به میدان بروند.

پیام نیازمند گلر و شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان و همچنین ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال نفراتی هستند که عنایتی برای سهمیه بزرگسال تیم امید در نظر دارد و می‌خواهد این بازیکنان را با خودش به بازی‌های آسیایی ببرد. در همین رابطه شنیدیم عنایتی روز قبل با ستاره ملی استقلال که در جام جهانی هم بازی کرده،تماس گرفته و دقایقی با جلالی به صحبت پرداخته است.

سرمربی تیم ملی امید ابتدا از جلالی نظرش را در خصوص حضور در تیم ملی امید و بازی‌های آسیایی پرسیده و مدافع آبی‌ها هم از این موضوع استقبال کرده است. جلالی همچنین به عنایتی اعلام کرده آمادگی هر نوع کمکی را به تیم ملی امید دارد و هر زمانی او صلاح بداند، در خدمت تیم امید خواهد بود.

در همین رابطه: سه بازیکن بزرگسال تیم ملی امید مشخص شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی