نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
۶ |
۰
دعوا و درگیری به سر تیم امید/ کاشانی قهر کرد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد حبیب کاشانی تمایلی برای حضور در تیم امید به عنوان مدیر این تیم ندارد.

حبیب کاشانی که سابقه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی را دارد، به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شده بود. پس  از آغاز به کار رسمی او نام های زیادی برای حضور روی نیمکت این تیم رسانه‌ای شد که از آن جمله می‌توان به افشین قطبی اشاره کرد. 

خیلی‌ها می‌گویند نظر کاشانی روی افشین قطبی که با او قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده بود، کاملا مثبت به نظر می رسید و بعد از منتفی شدن حضور این مربی بعید است کاشانی هم تمایل چندانی برای حضور در تیم امید داشته باشد. 

البته طبعاً مدیری مثل کاشانی برای کمک به تیم های ملی فوتبال ایران همیشه آماده است و هر کاری از دستش بر آید انجام می دهد اما اینکه به طور رسمی به تیم امید نزدیک شود، در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد.
فدراسیون فوتبال هم هنوز در این مورد اظهارنظر رسمی انجام نداده و قلعه نویی هم در مصاحبه خود گفته بود خبر ندارد که چراکاشانی در جلسات مربوط به تیم امید پس از انتخاب عنایتی حاضر نشده است. 

با این اوصاف به نظر می رسد فدراسیونی ها باید به فکر انتخاب یک مدیر دیگر برای تیم ملی امید باشند. فردی که بتواند با باشگاه‌ها تعامل کرده و به رضا عنایتی و تیمش کمک کند. شاید کار مدیریت در تیم امید حتی از تیم بزرگسالان هم سخت‌تر باشد زیرا در کوران مسابقات بسیاری از تیم های باشگاهی حاضر نمی‌شوند بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند. به همین دلیل فدراسیون فوتبال باید از همین حالا به فکر باشد و مدیر خوب و قوی برای امیدهای فوتبال ایران انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساسان IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    افشین قطبی مطمنا گزینه ی مناسب تری برای کار با جوانان بود، جدا از مدارک مربیگری سطح و کیفیت تحصیلات قطبی بالاتر از تمامی مربیان لیگ برتر هستش.
  • حامی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    تیم ملی و تیم امید رفاقتی اداره میشه فاجعه عجیبی در انتظار فوتبال ماست تیم امید که فدراسیون لیست بده دست سرمربی همین بازیکنان رو باید انتخاب کنی از الان مشخص حال روزش آقای عنایتی چه ارزشی داره این طور کار کردن امیر قلعه نویی به آخر خط رسیده خودشم میدونه بعد از تیم ملی باید بره خونه استراحت کن اما شما هنوز اول بسم الله هستی بدجور خودت داری آتیش میزنی
  • بیخک جروق IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    حق با کاشانی هست.عزت نفس داره.اگه مربی تیم امید به دست قلعه نوعی انتخاب میشه پس کاشانی اون وسط چه کارایی داره.فساد و کیروش پروری یعنی این.تیم امید به قلعه نوعی هیچ ربطی نداشت . چرا مربیش به دست قلعه نوعی انتخاب شد.بعد بیاد رفیق خودش بزاره مربی و به ریش همه بخنده.
  • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    خواهش میکنم از آقای کاشانی استعفا بده مدیرتیم عنایتی بشه آخه عنایتی چ موفقیتی داشته ک مربی تیم امید کردینش یا قلعه نوعی مافیا ک داره نسل طلایی فوتبال ایران نابودمیکنه چ دست آوردی قبلا توتیم ملی داشته ک الان شده مربی مطمئن باشید هم تیم بزرگسالان و هم تیم امید بجای نمیرسن وفقط قلعه نوعی و عنایتی بعدناکامی میان معذرت خواهی میکنن تادیر نشده بنظرمن هردو را بندازن بیرون مربی به روز بیارن ک فردا غصه نخوریم
  • رضا کرمی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اقای کاشانی زودتر برو کنار رزومه خودتو خراب نکن .این تیم سفارشی شده است برا نتیجه نمیرن فقط باری به هر جهت
  • ج ح د IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    چقدر ما بدبختیم که یک آنالیزور را یک مربی درجه یک میدونیم !قطبی در خارج پهن بارش نمیکنن حالا حاج حبیب انقلابی شیفته قطبی بزرگ شده در خارج میشه !!ازقبیل بهتر در کشور بسیار زیاده چشم بصیرت نیست !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی