نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
۸ |
۰
حکم حذف نساجی مقابل استقلال با امضای یک پرسپولیسی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل دوم استقلال مقابل نساجی توسط مدافع پیشین پرسپولیس به ثمر رسید.

استقلال در شروع دیدار مقابل نساجی سعی داشت با پاس‌های پرشمار و تغییر منطقه سعی در باز کردن خطوط دفاعی حریف داشته باشد و روی توپ‌های بلند نیز برای گلزنی برنامه ریزی کرده بود که توانست در دقیقه ۲۴ روی سانتر مهدی مهدی مهدی‌پور و پاس امیرارسلان مطهری، با ضربه نهایی آرش رضاوند به گل برسد و ۱۰ دقیقه بعد هم روی اشتباه مدافع حریف به دومین گل دست پیدا کند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که بیشتر در زمین حریف مشغول به پاس‌کاری و ایجاد موقعیت بودند، در دقیقه ۳۴ روی توپ‌گیری آرش رضاوند از سعید غلامعلی‌بیگی در میانه زمین و پاس در عمق زننده گل اول خود، یک فرصت دیگر به وجود آوردند که این بار سید علیرضا ابراهیمی، مدافع حریف دروازه خودی را باز کرد.

آرش رضاوند پس از توپ‌گیری در میانه زمین، سعی داشت با پاس رو به جلو مهدی قایدی را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت گلزنی کند که سید علیرضا ابراهیمی، مدافع فصل گذشته پرسپولیس و کنونی نساجی، با یک تکل بدموقع توپ را به دروازه خودی زد تا دروازه علیرضا حقیقی برای دومین بار باز شود.

نساجی در شروع این مسابقه با ۳ مدافع مرکزی کار را شروع کرده بود که علیرضا ابراهیمی یکی از آنها بود، اما با اشتباه خود شرایط سختی برای بازگشت تیمش به این بازی و راهیابی به فینال به وجود آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • منوچهر مسیب نژاد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    بنظر من شما یک رسانه حکومتی و کاملا طرفدار تیم پیروزی هستید فقط همین
  • احمدرضا IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اگه استقلالیا بودن میگفتن تبانی شده تازه مشخص شد از داوری سود بردن دو تا مورد هست اول اینکه کافر همه را کیش خود پندارد دوم اینکه لطف مکرر سال قبل به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی شده حق مسلم
  • ولی اله رحیمی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    چقدر سخته اگر بخوریم به استقلال چون استقلال استاد جام حذفی ولی ما چندتا جام بدون بازی بدست آوردیم ولی قهرمانی استقلال به درستی است
  • ع IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    این‌چه‌داوری‌بود‌دو‌پنااتی‌و‌اخراج و‌گل‌سالم‌تا‌استقلال را‌به‌فینال‌برسانند‌اگر‌پرسپولیس بود‌جار‌وجنجاا‌کمیته‌داوران
  • امیرتابنده IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    کلا بازی تخریبی مهدی قایدی هر دفاعی را بهم میریزد یعنی اگر فضا به این بازیکن بدهند موقعیت خطرناک به قایدی داده شده مدافعین عذاب میبینند و دچار اشتباه میشوند
  • احمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    سلام . لطفاً حتما به موضوع دوپینگ در بازی فینال اهمیت دهید . در این بلبشو بازار بعضی ها دارند سو استفاده می کنند . مسئولین سریعا اقدام کنید . با تشکر .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی