نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
امیر قلعه نویی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال که وضعیت فعلی تیم امید را به انتخاب مستقیم قلعه نویی ربط داده، چه توضیح دیگری در این زمینه دارد؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای معرفی رضا عنایتی در جایگاه سرمربی تیم امید، انتخاب او را محصول پیشنهاد امیر قلعه‌نویی دانست.

دیروز اما قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتخاب رضا عنایتی گفت با پیشنهاد حبیب کاشانی (سرپرست این تیم) برای حضور افشین قطبی موافق بود اما نمی‌داند چرا چنین اتفاقی رخ نداده است!

قلعه‌نویی از موضوعی اظهار بی‌اطلاعی می‌کند که با توجه به اشراف و روابط او در فدراسیون فوتبال، بعید است چنین مسئله‌ای برایش تبدیل به یک ابهام شده باشد؛ چطور می‌شود قلعه‌نویی نداند قطبی به چه دلیل سرمربی تیم امید نشده است؟

در فردایی که شاید شاهد حذف تیم امید و یک ناکامی‌احتمالی دیگر در راه المپیک باشیم، این مردم هستند که تقاص این اتفاق تلخ را پس می‌دهند و این نسلی دیگر از بازیکنان جوان فوتبال کشور است که المپیک را نمی‌بیند و تجربه نمی‌کند. آیا اطلاع‌رسانی درباره چون و چرای وضعیت تیم امید، حقِ مسلم فوتبال‌دوستان ایرانی نیست؟

در این‌که احتمال حذف تیم امید با افشین قطبی نیز مساوی با حضور رضا عنایتی در این سمت است تردیدی نیست اما فدراسیون فوتبال باید توضیح بدهد که اولا چرا سرمربی امیدها با پیشنهاد مستقیم سرمربی تیم ملی انتخاب شده است و در ثانی، علت اصلی حضور عنایتی در این تیم چیست و چه شاخصه‌هایی برای این اتفاق در نظر گرفته شده است؟ رضا عنایتی از نظر فنی، کارنامه‌ای و ... چه برتری خاصی در قیاس با سایر گزینه‌ها داشته که به این سمت رسیده است؟

قلعه‌نویی می‌گوید «عنایتی یکی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال ایران خواهد بود» و شکی هم در آن نیست اما مسئله این است که اشاره او به آینده است و عنایتی هنوز حتی همه توانایی‌هاش را در رقابت‌های لیگ برتر نشان نداده و معلوم نیست در اولین تجربه جدی مربیگری‌اش در این سطح خاص، چگونه می‌خواهد آینده‌دار بودنش را چنان که قلعه‌نویی هم روی آن تاکید کرده به رخ بکشد؟

در همین ارتباط بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به حضور قطبی در تیم ملی/ مراحل آخر جذب مربی در حال انجام است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    قلعه نوعی می‌دونه خوب هم میدونه! درباره شخصیت حقیقی عنایتی صحبتی ندارم بسیار بازیکن با اخلاق و از نظر فنی بازیکن خوبی بوده ولی در مورد مربیگری و از نظر رزومه ، فاتحه فوتبالی که عنایتی شایسته تر از قطبی تشخیص داده بشه رو باید خوند حتی غیر از قطبی اگه بحث جوان‌گرایی هست نویدکیا هم شایسته تر از عنایتی بود ولی همون بحث های همیشگی که حول قلعه نوعی هس با این قبیل کارها، همچین بیراه نیس
    • ع IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      عنایتی مربی خوبیه
  • ابرام US ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    حناب« قندلی» عا مل اصلی و زیر آب زن قطبی شد. از آن جهت که فکر میکرد «قطبی »پتانسیل جانشینی اورا در صورت خرابکاری او دارد در حا لیکه دیگر نفرات معرفی شده توسط او ودیگران چنین ظرفیتی ندارند و خطری اورا در صورت گند کاری تهدید نمی کند . زیرآب افشین قطبی تو سط «قندلی» زده شد زیرا فرد لایقی بود و هر آن امکان سرمربی گری او در تیم ملی با شیرین کاری ها ی قندلی وجود داشت .
  • ارتش بچه های سرخ IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    پیشنهاد مناسب به جای عنایتی حمید استیلی و مهران رجبی می باشد!!
  • سعید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    فقط قلعه نوعی مقصر این قضیه است چرا که قطبی از اون بهتره از هر جهت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی