نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ادعای عجیب یک مربی لیگ برتری؛ می‌خواهم قهرمان شوم اما لابی ندارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه مربیگری تیم ملی و تیم امید می‌گوید، دوست دارد در تیمی مربیگری کند که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد اما برای برعهده گرفتن هدایت این تیم‌ها لابی ندارد!

مهدی تارتار یکی از ۷ گزینه هدایت تیم ملی بود اما از این سمت انصراف داد و گفت امیر قلعه نویی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است. او در ادامه یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید شد اما انتخاب امیر قلعه نویی، غلامرضا عنایتی بود.

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید در ادامه مسیر دوست دارد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگند اما چون لابی ندارد، هدایت این تیم‌ها به او محول نمی‌شود!

مهدی تارتار می‌گوید: فوتبال شغل ماست، برخی افراد در مربیگری لابی دارند و به واسطه آن می‌توانند مربیگری بهترین تیم‌ها را به دست آورند. این افراد عاشق نیستند، شغل آنها فوتبال نیست بلکه به خاطر سیاست، هدف‌گذاری و تجارتی که دارند، می‌توانند چند هفته بدون تیم بمانند تا بهترین فرصت را به دست آورده و بهترین تیم‌ها را بگیرند، اما من دوست دارم همیشه کار کنم.ما هیچ کار دیگری به جز فوتبال بلد نیستیم، من دوست دارم در تیمی باشم که برای قهرمانی می‌جنگد، اما باید دید که آن تیم نصیب ما می‌شود یا خیرو حضور در تیم‌های رده بالا به سود مربیان است، چون راحت‌تر به اهدافش می‌رسد، اما ممکن است این شرایط فراهم‌ نشود و معرفی بازیکنان جوان یک افتخار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی