نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
هومن افاضلی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هومن افاضلی عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی گفت: در گزینه‌های موجود قلعه نویی بهترین راه حلی است که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.

هومن افاضلی از مربیان فوتبال و یکی از منتقدان کیروش، درباره سرمربی قبلی و فعلی تیم ملی، سخنانی را بر زبان آورد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*زمانی علیه کیروش حرف می‌زدم که همه طرفدار وی بودند. الان که کیروش دیگر در تیم ملی نیست همه منتقد او شدند. گفتن این حرف‌ها هنر نیست و کیروش یک موضوع تمام شده در فوتبال ماست. لزومی ندارد درباره وی حرف بزنیم. نباید اشتباهات گذشته را فراموش کنیم و باید نگاه روبه جلویی داشته باشیم.

*در گزینه‌های موجود قلعه نویی بهترین راه حلی است که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد. گزینش خوبی بود. هرچند انتخاب قلعه‌نویی به این معنا نیست که تیم ملی باید قهرمان آسیا شود. در هر مقطعی شرایط، برنامه ریزی برای تیم، مشکلات مالی و مسائل زیادی را باید در نظر بگیریم.

وقتی از کی‌روش انتقاد می کردم همه طرفدارش بودند/ قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد اما قرار نیست قهرمان جام ملت ها شود/ به اندازه کارلوس از امیر حمایت کنید!

*امیدوارم از قلعه‌نویی حمایت شود. او برای اینکه در این نقطه قرار بگیرد، سالها زحمت کشیده و تجربه خود را در اختیار تیم ملی قرار داده است، اما هیچ مربی به تنهایی نمی‌تواند تحول اساسی ایجاد کند. باید ساختار مدیریت از وی حمایت کند. اگر حمایتی که از کیروش شد از قلعه نویی هم شود، او سرمربی موفقی در تیم ملی خواهد شد.

*الان همه ماهیت فوتبال جنجال شده است و در رده‌های پایه فساد زیادی وجود دارد. مسائل زیادی در انتخاب بازیکن و پرورش آنها رخ می‌دهد که چرخه تولید بازیکن را از روال عادی خارج کرده است. به همین دلیل تا وقتی شما چیزی نکارید، چیزی هم درو نمی‌کنید.

*متاسفانه در پایان فصل هیچ وقت مانند دیگر جاهای دنیا ارزیابی نمی‌کنیم که لیگ این فصل چه دستاوردهایی از لحاظ اقتصادی، فنی، برگزاری و ساماندهی داشته است. در همه جای دنیا در این زمینه فکر و برای ارتقای آن تلاش می‌کنند، اما لیگ ایران برگزار و تمام و دوباره شروع می‌شود و تغییری در آن نیست. لیگ باید برای آینده تغییر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • دربی باز IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    افاضلی همه چیزش خوبه اما کسی قبولش نداره جز مدیران فدراسیون !!! تنها سابقه فوتبالیش مربیگری شهاب زنجان بودو مدتی هم در پارس جم که با کله فرستادش لیگ یک !!! فوتبال رو از توی کلاسها یا با داشتن مدارک و با حرف نمیشه پیاده کرد باید هوادار فوتبال یا حتی فوتبالیست چیزی از تو دیده باشه .....
  • ترک عادت IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    سلام . چون شما رخصت دادی۱.۲.۳ همه با هم حمایت...
  • عادل IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    خوب من هم از كيروش حمايت مي كردم و هنوز هم حمايت مي كنم . سوال اينه كه من و شما كجاي فوتبال دنيا هستيم و حرفمون چقدر خريدار داره !!!!! اگر اين صحبت شما از دهان فرگوسن و گوارديولا و ليپي و مورينيو خارج مي شد كمي جاي فكر داشت ولي نظر شما هم دقيقأ مشابه نظر يه كارشناس معمولي و بي تجربه و بي نتيجه هست وبس ..
  • محمود۶۵۲ IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    خداییش خجالت بکش فرگوسن پرافتخارترین مربی دنیا کی حرف تورو انتشار میده چند میدی بهش
  • رضا کرمی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    اخه علم تو کجا علم کیروش کجا واقعا خبرنگارا بیکارن
  • علی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    قلعه نوعی تیم ملی هیچی نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی