نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
۰ |
۰
قطع عجیب برق ورزشگاه، لیگ را به هم ریخت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطع برق ورزشگاه باهنر کرمان اوضاع عجیبی را در لیگ رقم زده است.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید باهنر به‌مصاف هم رفته‌اند؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع هم مس و هم سپاهان محکوم به پیروزی هستند.

سپاهان در کورس قهرمانی حضور دارد که البته با توجه به برتری دو گله پرسپولیس برابر نساجی و اخراج یکی از بازیکنان این تیم در نیمه اول، آن‌ها تا حدود زیادی شانس خود را برای قهرمانی کمرنگ می‌بینند. از طرف دیگر، مس کرمان برای ماندن در لیگ محکوم به کسب امتیاز در برابر سپاهان است.

اما یکی از اتفاقات عجیب دیدار دو تیم مس کرمان و سپاهان به پایان نیمه اول اختصاص داشت؛ جایی که بعد از پایان بازی در نیمه اول و سوت داور، به یک‌باره برق استادیوم باهنر کرمان رفت. همچنین اینترنت خبرنگاران هم دچار اختلال شد و هواداران حاضر در استادیوم هم از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از گوشی‌های مقابل خود فضای جالبی را ایجاد کردند.

چند دقیقه بعد، برق استادیوم برگشت؛ اما وقتی بازیکنان برای شروع نیمه دوم به زمین آمدند، دوباره برق ورزشگاه رفت. موضوعی که باعث شد علاوه بر تأخیر در آغاز نیمه دوم مس و سپاهان، نیمه دوم نساجی و پرسپولیس هم با تأخیر آغاز شود. البته درحالی‌که نیمه دوم مس و سپاهان هنوز شروع نشده بود، بازی در وطنی از سر گرفته شد. نکته جالب دیگر این‌که با توقف بازی مس و سپاهان، نیمه دوم گل‌گهر و صنعت نفت آبادان هم با تأخیر مواجه شده است؛ چون دو تیم مس و صنعت نفت در کورس ماندن در لیگ هستند. اوضاع عجیبی که در نوع خود مشکوک به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی