نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
۳ |
۰
همسر ناصر حجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهناز شفیعی، همسر مرحوم حجازی به مرگ کارگردان بزرگ سینمای ایران واکنش نشان داد.

چند روز خبری  قبل در خبرورزشی منتشر شد و طی آن نوشتیم کیومرث پوراحمد یکی از کارگردانان صاحب‌نام سینمای ایران در همان مجتمع مسکونی به زندگی خود خاتمه داد که ۲۲ سال قبل ناصر حجازی هنگامی که سرمربی استقلال شهرداری رشت بود،  در آن زندگی می‌کرد. بهناز شفیعی همسر مرحوم حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرورزشی به آن واکنش نشان داد.

همسر اسطوره فقید استقلال در رابطه با این ماجرا گفت:  ناصر سال‌ها قبل از این‌که آقای پوراحمد این مجتمع مسکونی برود، در یکی از آپارتمان‌های آن زندگی می‌کرد و چون سرمربی استقلال رشت بود، این مکان را برایش گرفته بودند. البته من در تمام آن دو سالی که ناصر آن‌جا زندگی می کرد هیچ‌وقت آقای پوراحمد را ندیدم و فکر می‌کنم سال‌ها بعد از این‌که ما آن آپارتمان را تحویل دادیم، ایشان به مجتمع مسکونی مورد نظر وارد شدند. این‌طور که شنیده‌ام آپارتمانی که آن اتفاق  برای این کارگردان محترم در آن به وقوع پیوست متعلق به یکی از دوستان ایشان بوده است. من دورادور آقای پوراحمد را می‌شناختم و برخوردی با او نداشتم اما این ضایعه را به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی صبر می‌کنم.

متن کامل مصاحبه شفیعی در خبرورزشی را اینجا می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    چقدر حجازی و خانواده اش باشخصیت هستن به خدا
  • کلنگلیس IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    درود برروح حجازی ودرودبرهمسرمحترمه ی ایشان .... هیچوقت درباشگاه استقلال که امثال حجازی استورش بوده جایی نداشته وندارد امروز یک لجنکاپ دیگه بدون شک به افتخارات لجنی باشگاه حکومتی لنگ اضافه خواهد شد این خط این نشان
  • محمود IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    خدا هردو نفر را رحمت کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی