یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
واگذاری صدر جدول حس وحشتناکی است/ این فوتبال نبود جنگ بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آرسنال از بازی خشن نیوکاسل انتقاد کرد و به تمجید از تیمش پرداخت.

آرسنال یکشنبه شب در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان نیوکاسل بود و در سنت جیمزز پارک به مصاف این تیم رفت. توپچی‌ها با گل مارتین اودگارد در نیمه اول و گل به خودی فابین شار در نیمه دوم موفق شدند با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسند.

میکل آرتتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت بازیکنانش شایسته این پیروزی بودند و هر آنچه برای کسب سه امتیاز لازم بود را در میدان انجام دادند: «احساس غرور می‌کنم. بازیکنان ما به نظرم امروز نشان دادند که برای قهرمانی یک تیم به چه ویژگی‌هایی نیاز دارد. اشتیاق بچه‌ها برای پیروزی و حفظ روند پیروزی‌ها نشان می‌دهد که ما تیمی داریم که شایسته بهترین‌ها است. ما امروز هر کاری که باید را انجام دادیم تا به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. بهترین کلمه‌ای که برای توصیف این بازی می‌شود به کار برد جنگ بود. ما نمی‌خواستیم جلوی آنها کم بیاوریم. باید می‌فهمیدند که چقدر بد بازی می‌کنند و با خطا نمی‌شود پیش رفت و نتیجه گرفت. برای همین همانطور که گفتم از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم و بچه‌ها کارشان را خیلی خوب انجام دادند.»

مربی اسپانیایی همچنین در مورد تجربه واگذاری صدر جدول به منچسترسیتی حرف زد: «تجربه این درد و رنج اتفاقا لازم است. چرا که وقتی تجربه‌اش می‌کنید بی‌واسطه می‌فهمید که چه حس وحشتناکی است و بعد از آن به هیچ وجه نمی‌خواهید در موقعیت مشابه قرار بگیرید. امروز برای ما باید متفاوت می‌بود و شد.»

 او همچنین به تمجید از هافبک ایتالیایی تیمش، جورجینیو پرداخت: «به نظر من جورجینیو بهترین بازیکن زمین بود. در این بازی او باید کاملا فیزیکی بازی می‌کرد چون حریف ما قصد داشت با حربه بازی فیزیکی به ما ضربه بزند و راه مقابله با این روش این است که شما هم فیزیکی بازی کنید. ما در غیر اینصورت هیچ شانسی برای پیروزی نداشتیم. برای همین مجبور بودیم از تاکتیک متفاوتی استفاده کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی