نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره پرسپولیس کارشناس داوری شد!/ سروش به نیمکت حریف چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی شماره ۷ قرمزها در اقدامی جالب مشغول توضیح دادن به نیمکت حریف شد.

پرسپولیس در بازی که پراز حاشیه بود، موفق شد به سختی و با تک پنالتی مهدی ترابی از سد پیکان عبور کند و دوباره به صدر جدول برسد. پنالتی که روی پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس اعلام شد، مشکوک بود و پیکانی‌ها معتقد بودند که اصلا مدافع تیمشان برخوردی با مهاجم پرسپولیس نداشت. با این حال موعود بنیادی‌فر تصمیم به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گرفت و این تیم با همین پنالتی موفق به کسب ۳ امتیاز شد.

چند دقیقه بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس و وقتی که بازی متوقف شده بود، سروش رفیعی در کنار زمین و مقابل نیمکت پیکان مشغول آب خوردن بود. در همین لحظه یکی از اعضای کادرفنی پیکان شروع به صحبت کردن با ستاره پرسپولیس کرد و معتقد بود پنالتی اعلام شده صحیح نبود. رفیعی هم در آن لحظه شروع به توضیح دادن کرد و به عضو کادرفنی پیکان توضیح داد که مدافع آن‌ها پشت پای پریرا را زده و داور هم به صحنه نزدیک بوده و به درستی اعلام ضربه پنالتی کرده است.

سروش که در هفته‌های اخیر عالی بازی کرده، در بازی مقابل پیکان هم نمایش بسیار خوبی داشت و بارها به تیمش در خلق موقعیت کمک کرد. بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی سروش در چند بازی گذشته پرسپولیس دوباره به ترکیب اصلی برگشت و عملکرد خوب او باعث شد تا به مهره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع از فصل تبدیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی