نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
اتفاق عجیب در استادیوم آزادی؛ رختکن میزبان را به پیکانی‌ها ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مصاف امروز پیکان – پرسپولیس در استادیوم آزادی با وجود اینکه پیکان میزبان بود، رختکن تیم میزبان در اختیار تیم پرسپولیس قرار گرفت!

از آنجایی که طبق برنامه پیکان میزبان بازی با پرسپولیس بود باید رختکن تیم میزبان در اختیار تیم پیکان قرار می‌گرفت اما رختکن تیم میزبان در اختیار سرخپوشان قرار گرفت.

این ادعایی که غلامرضا ثابت ایمانی یکی از بازیکنان تیم پیکان مدعی شد. ثابت ایمانی درمورد حواشی مربوط به قبل از دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: «خودمان هم نمی‌دانستیم قرار است کجا بازی کنیم. یک بیانیه دادند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما بیشتر از اینکه تمرکز تیم پرسپولیس برهم بخورد، تمرکز ما به هم ریخت. دیدید در شرایطی که میزبان بودیم، مقابل ۲۰-۱۵ هزار تماشاگر بازی کردیم اما  رختکن تیم میزبان را هم به ما ندادند. این مسائل خیلی مسخره است و نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌دانم چه چیزی پشت این قضیه است.»

جالب اینکه در جریان بازی عیسی آل کثیر به سمت نیمکت تیم میزبان رفت که در اختیار پیکانی‌ها بود. در حالی که پرسپولیس میهمان این دیدار بود و خیلی سریع فهمید مرتکب اشتباه شده و راه را به سمت نیمکت پرسپولیس کج کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نسیم آسیا لکه ننگ ایران و آسیا⛳ IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    فوتبال پااااک☹☹☹☹
  • ناشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    حق دارن قدرت پشتشونه یه شبه از مهمان به میزبان تبدیل می شن افشین پیروانی می دونه با فحاشی های رو سکوها داور نتیجه رو برمی گردونه سرتاسر بازی به دروازه بان پیکان فحاشی کردن واقعا خجالت اوره حق میزبانی رو ازشون گرفتی حتی رختکن میزبان رو بهشون ندادی تیم پیکان تیم قابل احترامیه اما حقشون توسط سازمان لیگ خورده شد
    • بادکنک آبی: IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      مگه رختکن با رختکن فرق داره؟ اگه اینطور بود که پرسپولیس باید سر جای همیشگیش می‌نشست. مشکل شما اینه که گول بازیهای رسانه‌ای رو میخورید و دنبال آدرس غلطی هستین که بهتون دادن. خدایی تو عمرت منطقی نظر دادی و منطقی فکر کردی؟! هر چی بهتون بدن و بگن نشخوار میکنید و کاری به درستی و نادرستیش ندارید. دیرروز بازی در نهایت سلامت برگزار شد و کیسه‌کشا و شله زردیا حسابی کنف شدن. پیکان همینطوری جلوی سپاهان بازی کنه حداقل یه مساوی ازش گرفته. به خدا مجتبی حسینی مربی خوب و بادانشی و شجاعیه که شهامت استفاده از جوونها رو داره. کاش یه روزی سرمربی پرسپولیس بشه. تیم ۶۰ میلیاردی کجا تیم ۱۲۰۰ میلیاردی کجا. ساپینتو یکدهم کارایی و سواد و دانش مجتبی حسینی رو نداره، که اگه داشت با شلوغکاری استقلالو به لبه پرتگاه نمیبرد. استقلال دست هر کی دیگه بود الان باید صدر جدول بود. روشن و شرفی هر چی راجع به ساپینتو گفتن راسته. ساپینتو که دائم از داورا پنالتی طلبکاره داره با شلوغکاری و مظلوم‌نمایی رو نتایج ضعیفش ماله میکشه و هیشکی هم نیست بهش بگه مردک مصاحبه نکن، شلوغکاری نکن، کنار زمین آروم باش تا بازیکنا آروم باشن.
  • پیروزی کثیف IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    تعجب نداره 🤣
  • یاحق IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    مگر رختکن و زمین بازی می‌کند بابا دست بردارید از این مسخره بازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی