آرسنال – چلسی؛ تحقیر آبی‌ها در پایتخت باز هم ادامه دارد؟/ قرمزها در فکر کامبک زدن در لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی لندن با انگیزه‌های متفاوت دو تیم امشب در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود.

آرسنال و چلسی دیدار خود را امشب و با سه روز تاخیر نسبت به تاریخ اولیه برگزار می‌کنند تا در دربی لندن بار دیگر در لیگ برتر انگلیس رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. 

این مسابقه قرار بود شنبه برگزار شود اما به درخواست پلیس لندن به روز سه شنبه موکول شد که البته این موضوع با اعتراض هواداران دو تیم همراه بود. 

آرسنال در مهمترین آزمونی که نشان می‌داد آیا این تیم توانایی به دست آوردن قهرمانی این فصل را دارد یا نه به مصاف منچسترسیتی رفت اما با نتیجه سنگین ۴-۱ شکست خورد تا کمتر نشانه ای از تیمی که شایستگی قهرمانی دارد را از خود نشان بدهد. حالا سرنوشت قهرمانی از دست آرسنال خارج شده و آنها فقط باید منتظر لغزش منچسترسیتی باقی بمانند. 

برد ۲-۱ منچسترسیتی مقابل فولام که روز یکشنبه رقم خود باعث شد شاگردان میکل آرتتا جایگاه خود در صدر جدول را از دست بدهند و به رتبه دوم سقوط کنند. البته عملکرد خوب توپچی‌ها در  این فصل قابل بر کسی پوشیده نیست و آنها توانسته‌اند برای اولین بار از فصل ۱۷-۲۰۱۶ حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کنند. 

قبل از شروع این فصل، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس هدف بزرگی برای آرسنال و آرتتا به شمار می‌رفت اما بار دیگر «بهار ترسناک» به سراغ آرسنال آمده و این تیم در مسیر قهرمانی در فصل بهار کاملا متزلزل عمل کرده است. تساوی مقابل لیورپول، وستهم و تیم قعر جدولی ساوتهمپتون نیز این موضوع را ثابت می‌کند. 

باخت چهارشنبه مقابل منچسترسیتی،‌ هفتمین دیداری بود که در آن آرسنال هم گل می‌زد و هم گل می‌خورد و البته نکته نگران کننده برای توپچی‌ها این بود که آنها در چهار بازی اخیر خود ۱۱ گل دریافت کرده‌اند. البته نکته امیدوارکننده برای انها این  است که تنها تیمی‌که در زمین آرسنال گل نخورده نیوکاسل بوده و به نظر می‌رسد که چلسی هم با فرانک لمپارد در ورزشگاه امارات کار سختی را در پیش داشته باشد. 

هر هفته که می‌گذرد عجیب بودن تصمیم تاد بولی مالک باشگاه چلسی در مورد برگرداندن فرانک لمپارد به این تیم بیشتر ثابت می‌شود. شکست ۲-۰ هفته قبل مقابل برنتفورد روند شکستهای متوالی لمپارد و چلسی را به پنج بازی رساند. حالا شاگردان لمپارد در رتبده دوازدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و البته با عملکرد خود نشان داده‌اند که شایسته عنوانی بهتر از این هم نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی