نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیکه - شکیرا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق توافقی که پیکه و شریک سابق زندگی‌اش با هم کردند، فوتبالیست سابق می‌تواند ۱۰ روز از هر ماه را با فرزندانش سپری کند، اما به نظر می‌رسد که این کار آنقدرها هم ساده نیست.

جرارد پیکه و شکیرا در ژوئن ۲۰۲۲ جدایی خود را اعلام کردند، اما به نظر می‌رسد که عواقب سخت این جدایی کم کم خود را نشان می‌هند؛ به خصوص برای فوتبالیست سابق. فرزندان آنها، میلان و ساشا، همیشه حساس‌ترین و مهم‌ترین بحث در روند جدایی آنها بوده‌اند و پس از جلسه‌ای در ماه نوامبر، هر دو تصمیم گرفتند که بچه‌ها با مادرشان در میامی بمانند. دلیل اصلی این بود که بچه‌ها باید مرحله جدید زندگی خود را «در یک محیط امن، آرام و با حریم خصوصی» آغاز می‌کردند.

پیکه همیشه دوست داشت فرزندانش در بارسلونا بمانند، اما در نهایت پیشنهاد شریک سابق زندگی‌اش را پذیرفت. پیکه به طور رسمی ۱۰ روز در هر ماه می‌تواند با فرزندانش باشد. علاوه بر این، بازیکن سابق بارسلونا می‌تواند بیشتر تابستان و جشن‌هایی مانند کریسمس یا عید پاک را در کنار فرزندانش باشد. به نظر می‌رسید همه چیز خوب پیش می‌رود. اما بر اساس پادکست لورا فا و لورنا واسکس، پیکه نگران شرایط پیچیده دیدار با فرزندانش شده است.

مجریان این پادکست گفتند: «پیکه نمی‌تواند آن ۱۰ روز را طبق توافقنامه با فرزندانش سپری کند زیرا شکیرا کار را برای او سخت کرده است.» بنابراین، پیکه می‌تواند به استراتژی‌هایی مانند تغییر بندی در توافق با شکیرا یا خرید ملک در فلوریدا فکر کند تا بتواند زمان بیشتری را با فرزندانش بگذراند.

این مطلب را هم بخوانید: شکیرا؛ از طلاق تا جایزه بهترین زن سال/ این ماجرای زنی شگفت‌انگیز و خبرساز است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی