نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن: دیگر مزاحم پرسپولیس نمی‌شوم/ می‌روم و این پست را اشغال نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس اعتقاد داشت بنده اگر احساس کنم  که در جایی مفید نیستم پستی را اشغال نمی‌کنم.

چند سال پیش و در مرداد سال ۱۳۹۰ محمد مایلی‌کهن که مدیر فنی تیم پرسپولیس بود بالاخره بعد از چند ماه با حمید استیلی سرمربی وقت سرخپوشان نتوانست ادامه دهد و از سمت خود کناره گیری کرد. مایلی کهن اعتقاد داشت مربی بدنساز باید همیشه کنار تیم باشد؛ نه مثل پرویز کماسی که در اردوها و بازی‌های خارج از خانه تیم را همراهی نمی‌کند و در تمرینات نیز حضور مرتب و مستمر ندارد.

مایلی کهن یک جانشین هم برای کماسی پیدا کرد و بدون اینکه با حمید استیلی هماهنگ کند از علی صالح نیا دعوت به همکاری کرد تا به تمرینات پرسپولیس بیاید؛ غافل از اینکه سرمربی پرسپولیس برای جانشین کماسی با گمالوویچ وارد مذاکره شده بود. گویا مدیر فنی کهنه کار پرسپولیس، توصیه های فنی هم به سرمربی کرده بود که خیلی به آنها توجه نشد؛ همین عوامل دست به دست هم داد تا محمد مایلی کهن رسماً  از سمت خود در باشگاه کناره گیری کند.

مایلی کهن در همین خصوص اظهار داشت: از هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم، همچنین از سرپرست باشگاه که در این مدت بنده را تحمل کردند. احساس  می‌کنم حضورم در این مجموعه مزاحمت ایجاد می‌کرد لذا دیگر در باشگاه پرسپولیس فعالیت نخواهم داشت.

وی افزود: جدایی ام از پرسپولیس دلایل زیادی دارد که با اصولم مرتبط می‌شود. بنده اگر احساس کنم که درجایی مفید نیستم پستی را اشغال نمی‌کنم؛ لذا کنار می‌روم تا نفر دیگری این مسئولیت را عهده دار شود.

مصاحبه مالکان در تاریخ ۲۹ مرداد سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| مایلی کهن: دیگر مزاحم پرسپولیس نمی شوم/ می روم و این پست را اشغال نمی کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    ئه وحید قلیچ!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی