نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
۶ |
۰
عکس| استوری عجیب ستاره سپاهان؛ ما زورمون نمی‌رسه...!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال سپاهان با انتشار یک استوری به اتفاقات هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر واکنش نشان داده است.

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که سپاهان و مورایس شرایط به مراتب بهتری نسبت به استقلال و پرسپولیس داشتند؛ دو حریفی که باید به مصاف هم می‌رفتند، تا احتمال افزایش اختلاف سرخابی‌ها با طلایی‌پوشان اصفهانی بیشتر هم بشود، اما ..

با این حال در دو دیدار دربی تهران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و میزبانی‌ای که سپاهانی‌ها از ملوان داشتند، نتایجی رقم خورد، که خیلی قابل تصور نبود و سبب شد یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس بار دیگر صدر جدول را در اختیار بگیرند.

این جابجایی پراهمیت و سرنوشت‌ساز در شرایطی رقم خورد، که استقلالی‌ها و سپاهانی‌‎ها معقتدند، داوران در بازی‌های این هفته با آنها مهربان نبوده‌اند، تا پرسپولیس بار دیگر به صدر جدول بازگردد. 

این اتفاقات با واکنش برخی بازیکنان دو تیم از جمله امید نورافکن مواجه شد و حالا شهریار مغانلو نیز با انتشار یک استوری به صورت غیرمستقیم به این تغییر و تحولات واکنش نشان داده است.

عکس| استوری عجیب ستاره سپاهان؛ ما زورمون نمی‌رسه...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لوک خوش شانس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آقای مغانلو ایم دو سالی رو که تو سپاهان بازی کردی جز پول چیزی گیرت اومده ؟ سپاهان همین جوریه اون پرسپولیسه که توش بازی میکنی محبوب میشی رکورد میزنی قهرمان میشی . ما مثل هم نیستیم پولکی اون موقع که پول رو به پرسپولیسی که تو رو معروف کرد ترجیح دادی باید فکر اینجاشم میکردی 😉
  • یه ایرانی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    بعضی وقتا فقط داورا زورشون میرسه شما رو برسونن صدر فقط کافیه سه تا بازی پنج امتیاز از پرسپولیس بگیرن! برو ببین اصلا چطور شد رسیدین صدر بعد درباره از دست دادنش حرف بزن! جالبه صدای ما بجایی نرسید اما اینا چقد رسانه دارن!!!
  • ایران دوست IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    وقتی زورتان نمی رسد رها کنید این فوتبال پر دردسررا ! میلیارد میلیارد پول و سرمایه ملی ایرانیان را به شما می‌دهند که فقط ۹۰ دقیقه دنبال توپ بدهید . اگر به ازای هر گلی که میزدید حقوق دریافت می‌کردید. نه تنها زورتان بلکه می چربید و هر ۵ دقیقه ۱ گل میزدید. هرچند قهرمان لیگ هم بشوید گلی به روی این کشور نمیزنید چون از آسیب به ساق هایتان می‌ترسید.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    واقعا در بازی که سرتاسر حمله بودید و از اول تا آخر بازی موقعیت خلق کردید فقط یکیش تبدیل به گل شد چن پنالتی رو براتون نگرفتن ملوان محدود موقعیتش تبدیل به گل شد دربی هم داور بازی رو به نفع یکی از پایتخت نشین ها سوت زد تیمی که سرمربیش دریکی از مصاحبه های بعد باخت گفته بود می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن همه ی این موارد سپاهان رو به رده ی دوم آورد به خدا توکل کنید و با قدرت ادامه دهید سپاهان در حال حاضر بهترین تیم فوتبال در ایرانه از نگاه کردن به بازی هاتون لذت می بریم فراموش کنید و رو بازی های پیش رو تمرکز کنید فقط با آرامش موفق میشید
  • ارش IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    مغانلو بازی ملوان ۴ تا دروازه خالی نزد بعد میاد میگه یه جاهایی زورمون نمیرسه! اون زمان که قرار‌داد بازیکنان ۱۰ میلیارد بود ساکت بابتش ۴۰ میلیارد هزینه کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی