نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیش‌بازی تاتنهام - منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاتنهام که در شرایط فوق‌بحرانی قرار دارد امشب در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد قرار می‌گیرد.

امشب از ساعت ۲۲:۴۵ در دیداری از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و منچستریونایتد که هیچ‌کدام وضعیت‌شان در فصل جاری تعریفی نداشته در لندن به مصاف هم خواهند رفت.

تاتنهام؛ بحران در بحران

در فوتبال و به‌خصوص در سطح اول آن کم‌سابقه است که یک سرمربی موقت از کار برکنار شود. در فصل جاری باشگاه تاتنهام نه تنها آنتونیو کونته را برکنار کرده، بلکه دستیارش کریستین استلینی که موقتاً روی نیمکت اسپرز نشسته بود را پس از شکست تحقیرآمیز ۶-۱ مقابل نیوکاسل فوری کنار گذاشت. حالا دوباره رایان میسون آمده تا مدتی تاتنهام بحران زده را به مرز آرامش برساند. حضور در لیگ اروپا برای تاتنهام در دسترس است و شاید در هفته‌های آتی بتوانند دستکم رده پنجم را از استون‌ویلا بگیرند. رسیدن بین ۴ تیم بالای جدول برای تیمی که بحران‌های زیادی را در فصل جاری پشت سر گذاشته، خیلی خوش‌بینانه است. آیا رایان میسون می‌تواند از یونایتدی که بارها شکست‌شان داده امتیاز و حتی برد بگیرد؟

منچستریونایتد؛ یک پایان خوب

فصلی امیدوارکننده برای آینده. اریک تن‌هاخ سرمربی صاحب سبکی است که تلاش کرده تیمی آینده‌دار بسازد، اما از شانس بد او برخی مهره‌های منچستریونایتد دست از اشتباه کردن و سوتی دادن برنمی‌دارند. شاید به تدریج و با فعالیت درست در نقل‌وانتقالات مثل کاری که چند سال پیش یورگن کلوپ در لیورپول انجام داد، تن‌هاخ بتواند تیمی ایده‌آل بسازد. در هر صورت این فصل شانس حضور بین ۴ تیم برتر را دارند و می‌توانند قهرمان جام‌حذفی انگلیس شوند. در صورتی که به این دو هدف برسند، پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ خوب تلقی خواهد شد. بعد از ۴ برد متوالی مقابل تاتنهام هم امشب در لندن به فکر برد پنجم هستند؛ اتفاقی که با توجه به بحران رقیب دور از دسترس نیست.

آخرین بازی
اکتبر ۲۰۲۳ در دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد با نتیجه ۲-۰ از سد تاتنهام گذشت. برای شیاطین‌سرخ در آن دیدار فرد و فرناندش گلزنی کردند.

آمار بازی
۶۱) در ۶۱ مصاف لیگ برتری بین تاتنهام و منچستریونایتد، تیم لندنی ۱۰ برد و تیم منچستری ۳۹برد کسب کرده‌اند. ۱۲ بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.
۴) بعد از باخت عجیب و باورنکردنی ۶-۱ مقابل تاتنهام در اکتبر ۲۰۲۰، منچستریونایتد هر ۴ بازی بعدی‌اش مقابل این حریف را برده است.
۰) تاتنهام این فصل در خانه‌اش با هیچ تیمی امتیازات را تقسیم نکرده. ۱۱ برد و ۵ شکست حاصل کار اسپرز در خانه بوده است.
۶) از ۷ شکست فصل جاری منچستریونایتد، ۶ شکست خارج از اولدترافورد ثبت شده است. شیاطین‌سرخ فقط هفته اول در خانه به برنتفورد باختند. تنها باخت‌شان در لندن هم مقابل آرسنال بود.
۴) در ۴ دیدار پس از برکناری آنتونیو کونته با هدایت کریستین استلینی، اسپرز یک برد، یک تساوی و ۲ شکست داشته است.
۷) رایان میسون که دوباره به صورت موقت روی نیمکت تاتنهام نشسته، مرتبه قبلی در همین زمان سرمربی موفق اسپرز شد و در ۷ دیدار تیمش ۴ برد و ۳ شکست داشت.

مصدومان و محرومان
ایو بیسوما، رودریگو بنتانکور و امرسون رویال به دلیل مصدومیت قطعاً به این بازی نخواهند رسید. کلمان لانگله، رایان سسنیون و هوگو لوریس هم دیگر مصدومان اسپرز هستند که شاید به این دیدار برسند. مصدومان قطعی منچستریونایتد هم رافائل واران، لیساندرو مارتینس، دونی فان‌دی‌بیک، الخاندرو گارناچو، تام هیتون، اسکات مک‌تامینی و فیل جونز هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام:
فورستر، رومرو، دایر، لانگله، پورو، دیویس، اسکیپ، هویبیرگ، دانجوما، ریچارلیسون و کین
منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، لیندلوف، شاو، دالو، کاسمیرو، اریکسن، آنتونی، فرناندش، رشفورد و وخورست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی