عکس| خالکوبی مخفی مایکل جردن برای اولین بار دیده شد/ معنی این طرح چیست؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید کمتر کسی از تتوی مایکل جردن که ارزش معنوی خاصی برای او دارد، آگاه باشد.

مایکل جردن، اسطوره شیکاگو بولز، تتویی دارد که شاید طرفداران آن را ندیده باشند، زیرا او همیشه از نشان دادن آن در انظار عمومی اجتناب کرده است. با این حال، سم اسمیت، مردی که کتاب «قوانین جردن» را نوشت، فاش کرد که جردن یک خالکوبی مخفی درست بالای سینه چپ خود دارد.

اسمیت گفت: «کمتر کسی می‌داند که او تتو دارد، یک نعل اسب امگا در بالای سینه چپش که همیشه نسبت به آن حساس بوده است.» تنها باری که جردن این خالکوبی را نشان داد برای کتاب باب گرین در سال ۱۹۹۵ به نام «بازگشت: ادیسه مایکل جردن» بود، و بدون پیراهن روی جلد ظاهر شد.

عکس| خالکوبی مخفی مایکل جردن برای اولین بار دیده شد/ معنی این طرح چیست؟

آشیش ماتور نویسنده ادعا کرده که خالکوبی مربوط به انجمن برادری و اخوت است که جردن زمانی که در دانشگاه کارولینای شمالی تحصیل می‌کرد به آن پیوست. ماتور نوشت: «جردن یک خالکوبی کوچک بالای سینه چپ خود دارد. تتوی او یک نعل اسب امگا است، و به عنوان راهی برای نشان دادن تعهدش به انجمن برادری سیاهپوستان امگا پسی فی، که در دوران تحصیل در دانشگاه کارولینای شمالی بخشی از آن بود، طراحی شد.»

این مطلب را هم بخوانید: به بهانه اکران فیلم سینمایی Air/ داستان واقعی ایر جردن؛ نایکی و مایکل جردن چطور جهان را تغییر دادند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی