نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
عکس| دلداری ساپینتو به سیلوا؛ تو مقصر گل پرسپولیس نبودی/ حرف‌های درگوشی مردان پرتغالی و برزیلی استقلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برخی از کارشناسان فوتبالی دلیل اصلی پایه ریزی گل پرسپولیس در دربی را غیبت سیلوا در محل استقرارش در قلب خط دفاعی آبی پوشان عنوان کرده اند.

یکی از بازیکنان شاخص استقلال در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس رافایل سیلوا مدافع برزیلی این تیم بود که به تازگی شمع تولد ۳۱ سالگی‌اش را هم فوت کرده است در خلال تمرینات روزهای اخیر استقلال پس از پایان دربی صحبت‌هایی را با سرمربی تیم انجام داد.

سیلوا که در طول مسابقه دربی کم اشتباه و مانند بازی های قبل با اقتدار در خط دفاعی استقلال به میدان رفته بود مورد تشویق و حمایت سرمربی استقلال هم قرار گرفت. ساپینتو که حالا به حساسیت مسابقات استقلال در چهار دیدار پیش رو بیش از قبل پی برده است در این باره با مدافع برزیلی اش صحبت هایی را انجام داد. افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال در این باره خبر می‌دهند که ساپینتو با اشاره به نتیجه رقم خورده در دیدار دربی و البته تساوی سپاهان مقابل ملوان شرایط را برای رسیدن دوباره استقلال به صدرجدول مطلوب دانسته و از مدافع تیمش خواسته به هیچ عنوان روحیه اش را از دست ندهد.

سیلوا چندی قبل گفته بود دوست دارد بار دیگر با استقلال جام قهرمانی را روی سرش به هوا بلند کند اما ظاهراً بعد از شکست تیمش در دربی کمی ناراحت بوده و حالا که ساپینتو متوجه این موضوع شده به سیلوا قول داده با درخشش بازیکنان در بازی های پیش رو، استقلال در هر دو جام حذفی و لیگ برتر بخت اول کسب عنوان قهرمانی است.

ساپینتو با اشاره به حذف تعدادی از رقبای اصلی در جمع تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و عبور احتمالی استقلال از پارس جنوبی جم به سیلوا گفته که استقلال بهترین بخت برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی را دارد. به همین خاطر باید در دیدار با پارس جنوبی جم با اعتماد به نفس بالا و روحیه مضاعف به میدان بروند تا از این مرحله عبور کرده و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

او همچنین درباره لیگ‌برتر به سیلوا گفته با اعتمادی که به مثلث سیلوا، عارف غلامی و سید حسین حسینی دارد مطمئن است با قدرت در سه دیدار آخر به میدان می‌روند و با درخشش مهاجمان تیم نتایج لازم را به دست خواهند آورد. در نقطه مقابل گفته می شود سیلوا از صحبتهای سرمربی تیمش ابراز خرسندی کرده و گفته که به هیچ وجه ناامید نیست و او هم از تساوی سپاهان مقابل ملوان به این نکته پی برده که هنوز شانس برای استقلال وجود دارد و قطعا پرسپولیس هم در بازی‌های آینده امتیاز از دست خواهد داد.

عکس| دلداری ساپینتو به سیلوا؛ تو مقصر گل پرسپولیس نبودی/ حرف‌های درگوشی مردان پرتغالی و برزیلی استقلال
لحظه پس از دفع ناقص سیلوا و فرار آل کثیر برای دریافت پاس مهدی ترابی

۴۰ ثانیه پیش از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، سیلوا وسط زمین وحید امیری را با خطا متوقف کرد و بازیکنان پرسپولیس با استارت سریع بازی و در حالی که این بازیکن هنوز به پست اصلی اش برنگشته بود توپ را به گردش درآوردند. در همین رفت و برگشت سریع، سیلوا یک بار هم توپ را در جناح چپ خط هافبک تیمش و در نقطه مقابل پست تخصصی اش دفع کرد اما دفع ناقص مدافع برزیلی باعث شد توپ ترابی با یک ارسال به عیسی آل کثیر برسد و در ادامه گل پرسپولیس به ثمر برسد. در آن لحظه رافائل سیلوا حدود ۲۰ متر عقب‌تر بود و غلامی و حردانی در قلب دفاع ایستاده بودند. آل کثیر با عبور از عارف غلامی ضربه‌ای به سمت دروازه زد که با برخورد به پشت صالح حردانی توپ به تیر دروازه برخورد کرده و در نهایت تک گل تیم پرسپولیس در دقیقه ۵۱ به ثمر رسید. برای همین ساپینتو با اشاره این مسایل به سیلوا گفته که او اصلا روی این گل تقصیری نداشته و در آن لحظه برای پر کردن جای خالی هافبک های میانی باید جلوتر می رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی