نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ساپینتو به داور اعتراض کرد و تف انداخت/ استقلال اگر لطمه‌ای خورد از مربی خورده است
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال اگر لطمه‌ای دید از مربی خورده چون بازیکنان استقلال اصلا نتوانستند فوتبال بازی کنند.

رحیم یوسفی درباره پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۰ گفت: دو تیم برای برد به میدان آمده بودند؛ به نظرم پرسپولیس بیشتر احساس کرده بود که باید این بازی را ببرد به همین خاطر بازیکنان با تمام توان بازی می‌کردند. آن‌ها خیلی بهتر از استقلال کار کردند و نتیجه‌اش هم گرفتند. پرسپولیسی‌ها اصلا به بازیکنان استقلال فضا نمی‌دادند که بازی کنند و حتی امکان نداشت بازیکنان استقلال بتوانند دو پاس به یکدیگر بدهند.

** استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت

وی تأکید کرد: پرسپولیس خیلی قشنگ بازی را شروع کرد و عاقلانه ادامه داد. در آخر بازی هم طبیعی بود که تیم برنده عقب می‌کشد تا نتیجه را حفظ کند. در هر صورت پرسپولیس یک بازی منطقی ارائه داد. استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت و تمام برنامه‌های آن‌ها روی مهدی قائدی بود، اگر این بازیکن حرکتی می‌توانست انجام داد بقیه بازیکنان هم به تبع او می‌توانستند کاری کنند درغیر این صورت بازیکنان استقلال هیچ کدام در حد و اندازه پرسپولیسی‌ها نبودند.

** ساپینتو یک مربی بی‌منطق است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رفتار ساپینتو در پایان بازی اظهار داشت: بازیکنان استقلال خیلی مغرور بازی کردند؛ استقلال یک مربی بی‌منطق دارد. من تاکنون داوری به این خوبی ندیده بودم، اما ساپینتو به سمت داور دوید و شروع به اعتراض کرد و تف انداخت. او رفتارهایی از خودش نشان می‌دهد که باورکردنی نیست و به نظرم او اصلا مربی نیست. من فکر می‌کنم استقلال اگر لطمه‌ای خورد از مربی خورده است. بازیکنان استقلال اصلا نتوانستند فوتبال بازی کنند.

**بهترین تیم داوری برای دربی انتخاب شد

یوسفی در مورد عملکرد داوری اظهارداشت: به نظرم اصلا چنین چیزی نبود. تمامی کارشناسان داوری از عملکرد داور راضی بودند. به هر حال ما خودمان یک عمر فوتبال بازی کردیم تا به حال من چنین کادر داوری ندیده بودم. آن‌ها بسیار عملکرد خوبی داشتند. این حرف را به خاطر اینکه پرسپولیس پیروز شده نمی‌گویم.

**شانس آوردیم ضربه آل‌کثیر گل شد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. همانطور که پیش از این در نظرسنجی‌ها شانس پیروزی استقلال بیشتر از پرسپولیس بود، اما دیدیم که این طور نشد؛ بنابراین فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. به نظر من هر تیمی که خوب زحمت بکشد و دوندگی بالایی داشته باشد پیروز خواهد بود. از آن طرف کادرفنی هم باید بازیکنانی را به زمین بیاورد که شانس گلزنی بالایی داشته باشد مثل عیسی آل‌کثیر که با یک حرکت به گل رسید. البته او باهوش عمل کرد و خدا هم با ما بود که توپ به کمر بازیکن استقلال خورد و وارد دروازه شد. اگر این برخورد صورت نمی‌گرفت محال بود توپ گل شود.

**فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است

یوسفی گفت: چهار بازی باقی مانده و هیچ تضمیمی وجود ندارد که کدام تیم برنده می‌شود. تیم هوادار در شرایطی که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس را شکست داد، ولی این اتفاق افتاد. من به شما قول می‌دهم در این چهار بازی آخر حتما ما باخت هم خواهیم داشت. فوتبال خیلی غیر قابل پیش‌بینی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    پیام حیدری عامل اصلی باخت استقلاله
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    نه اینکه لنگپولیس بازی درخشانی انجام دادتو دروازه‌ اتوبوس پارک کرده بود بعد اگر خودشون بودند می گفتند فوتبال کثیف کثیفتر از پرسپولیس دیده نشده انگار که خودشون مثل بارسلون حمله می کنند یگ گل شانسی وبقیه اش خزیدن در دروازه خودی این بود ضد فوتبال لنگپولیس
  • مرتضی مقدم IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    فوتبال خیلی غیرقابل پیشبینیه ،ولی من پیش بینی میکنم حتما باخت میاریم ،بابا نوستراداموس
  • Gaber IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    من نمی‌دونم چرا با اینهمه تعریف و تمجید از ساپینتو میگوید و از یحیی حرفی نمی‌زند.پیشکسوتان یحیی را برای بازیهای بعدی خوب شارژ کنید مطمین باشید یحیی خوش شانس باشد اولین مربی ایرانیست که استقلالی‌ها نتوانستند با شش مربی در لیگ او را بزانو در بیاورند
  • کلنگلیس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    یاکوری یامثل همه لنگیا خودت روبه کری وکوری زدی حسینی یک توپ اومد سمتش ولی بیرو بادفاع لنگ ۹۰دقیقه زیرتوپ میزدن ودرآخریه افتخارتوآسیاحسرت همه لنگیا
    • كاج عابي IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      كدوم بازي رو ديدي كيسه پوش؟! فشار خورديا...
    • الف IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      بازی استقلال با بحرین منظورشه
  • افشین دست کج IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    جالبه که با اون همه دوربین و صحنه آهسته توپ به اون بزگی رو نتونستن ببینن که برخورد کرده به دست بازیکن و پنالتی شده، ولی تف به اون کوچیکی رو دقیق تونستن تشخیص بدن که کی و کجا افتاده، بابا بیخیال
  • احمد GB ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    قول میدی که ما تو بازیا بعدیمون بمازیم؟ به کی قول میدی به استقلالیا؟؟؟ این قول یعنی آرزو !!! رحیم یوسفی تو و ضیا عربشاهی و مرتضی فنونی و بهروز سلطانی چرا مثل وحید قلیچ و سوشا مکانی استقلالی نمیشید ما از دستتون راحت بشیم ؟؟؟ ما شماها رو نمیخوایم در ضمن یادتون نره شما بازیکن قدیمی پرسپولیسید نه پیشکسوت چرا که پیشکسوت حرمت داره و این کلمه حیفه بیاد کنار اسم شما؟؟
    • حامد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کسانی که از حق و عدالت پیروی میکنند حتی به قیمت جانشان هم شده از آن تیم یا بازیکنان و هواداران و حتی سرمربی دفاع میکنند. شما که چنین قضاوتی مثل داوران ایرانی دارید چه انتظاری باید از شما داشت. کمی به خودتان بیایید اگر فهم و دانش فوتبالی داشته باشید ببینید آیا چنین قهرمانی ها که با کمک این و آن گرفته شده لذت بخش است ؟؟ قبل از اینکه هوادار پرسپولیس باشید انصاف و حق و عدالت هم چاشنی رفتار و عقل نه احساس قرار دهید . تیم هایی همچون استقلال ،سپاهان ، تراکتور و سایر تیم های کشور شایسته بودند متاسفانه.... بهتره انسان های واقع بین قضاوت کنند.
  • Gaber IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    زیاد امید نداشته باش چون باختند کسی کاری نمیکند.میگن نامردیه .مسخره نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی