نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
رکسام
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم رکسام بعد از ۱۵ سال به لیگ دو صعود کرد و مالکانش که از بازیگران هالیوودی هستند از خوشحالی اشک می‌ریختند.

رکسام با شکست تیم بورهام وود با نتیجه ۳-۱، به لیگ فوتبال صعود کرد و مالکانش به گریه افتادند. پل مولین قهرمان رکسام شد و دو گلی که به ثمر رساند تیم را بعد از ۱۵ سال به لیگ برگرداند.

در ابتدای بازی باشگاه شمال ولزی که متعلق به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، سوپراستاره‌های سینما و تلویزیون، است در مقابل بورهام وود عقب افتاد و استرس زیادی در ورزشگاه حاکم شد. اما الیوت لی بازی را به تساوی کشاند و بعد مولین با دو گل خود هواداران را به هیجان آورد.

پل مولین

رینولدز و مک‌الهنی که در فوریه ۲۰۲۱ باشگاه را خریدند از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند. آنها با مستندی به نام «به رکسام خوش آمدید» که در دیزنی پلاس به نمایش درآمد هواداران پرشماری از سراسر جهان جذب کردند. سری دوم این مستند که در این فصل فیلمبرداری می‌شود، مطمئناً بینندگان بیشتری را جذب خواهد کرد و همه منتظرند ببینند که این سفر می‌تواند آنها را به کجا برساند.

این مطلب را هم بخوانید: داستان جالب ستاره هالیوود در باشگاه ولزی/ وقتی بازیگر دوست‌داشتنی آدم شرور قصه شد

حتی شاهزاد و پرنسس ولز هم برای آنها پیامی فرستادند که در آن آمده است: «تبریک به رکسام. باشگاهی با چنین تاریخ شگفت‌انگیزی که مشتاقانه منتظر آینده‌ای بسیار هیجان‌انگیز در لیگ فوتبال است. باعث افتخار ولز هستید.»

رکسام در ماه جولای با فرصت بزرگی برای نشان دادن توانایی‌های خود روبروست، چراکه قرار است به عنوان بخشی از تور پیش‌فصل به مصاف غول‌های لیگ برتر منچستریونایتد و چلسی در کالیفرنیا و کارولینای شمالی برود.

رکسام پس از ۱۵ سال که از سقوطش به دسته پنجم انگلیس می‌گذرد، به لیگ دو صعود کرد. بعد از سوت پایان بازی صحنه‌های احساسی زیادی خلق شد و رینولدز و مک‌الهنی در حالی که گریه می‌کردند با خانواده‌های خود تماس می‌گرفتند. در همان زمان هواداران خوشحال به زمین مسابقه هجوم آوردند و قهرمانان خود را در آغوش کشیدند.

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی

هواداران رکسام

رینولدز بعد از پایان بازی گفت: «مطمئن نیستم بتوانم اتفاقی که امشب رخ داد را هضم کنم. هنوز هم قادر به حرف زدن نیستم. مردم می‌پرسند: چرا رکسام؟ به همین دلیل، همین اتفاقی که امشب رخ داد پاسخشان را می‌دهد. بروهام وود تیم فوق‌العاده‌ای است، آنها یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ را دارند.»

این مطلب را هم بخوانید: زندگی شگفت‌انگیز رایان رینولدز؛ ستاره هالیوود که وارد فوتبال شد/ وقتی بلیک لایولی فکر نمی‌کرد همسرش باشگاه فوتبال بخرد!

مک‌الهنی افزود: «خب فکر می‌کنم می‌توانیم حس تمام شهر را ببینیم. زمان جشن گرفتن است و واقعا این اتفاق باعث افتخار من در زندگی است. می‌خواهم بگویم که پل مولین یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان است.»

مربی تیم، پارکینسون، گفت: «احساس شگفت‌انگیزی است و من بعد از تماشای آنچه باشگاه در ۱۵ سال گذشته پشت سر گذاشته به شدت احساساتی شده‌ام. من به عملکرد تیم و هواداران افتخار می‌کنم. برای تک تک اعضای تیمم خوشحالم، ما می‌دانیم چطور بازی‌ها را ببریم و اگر به همین روش ادامه بدهیم امتیاز خواهیم گرفت.»

فیل پارکینسون

جشن قهرمانی رکسام

این مطلب را هم بخوانید: سلبریتی‌هایی که تیم فوتبال دارند/ از پرده نقره‌ای تا مستطیل سبز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی