نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
۰ |
۰
خیلی بد و شلخته کار کردیم/ حریف درس خوبی به ما داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ از برد تیمش خوشحال اما از نوع گل خوردن تیمش ناراحت بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی مقابل ناتینگام فارست گفت دو گل از گلهای حریف روی اوت دستی به ثمر رسید و تیمش آمادگی لازم برای مقابله با این موقعیتها را نداشت.

لیورپول در یک بازی حساس در هفته سی و دوم لیگ برتر در آنفیلد به مصاف ناتینگام فارست رفت. دیداری که نتیجه آن می‌توانست در زنده ماندن امیدهای تیم کلوپ برای کسب سهمیه تاثیر زیادی داشته باشد. شاگردان کلوپ در این بازی به سختی با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیدند. جالب اینکه هر دو گل فارست روی پرتاب اوت دستی به ثمر رسید.

کلوپ بعد از بازی گفت: «فارست مجبورمان کرد خیلی تلاش کنیم به خصوص در زمانهایی که توپ بیرون می‌رفت. ما روی پرتابهای اوت دستی خیلی بد و شلخته کار کردیم. در فوتبال ممکن است خیلی خوب آماده شده باشید ولی برای مقابله با اوتهای دستی به اندازه کافی آماده نباشید. ولی ما الان آماده‌ایم. در نیمه اول مالکیت توپ ما 86 درصد بود که واقعا عجیب است. همین کار را سخت کرد. مجبور بودیم خیلی تلاش کنیم. زدن گل اول به ما کمک کرد اما بعد نوبت به اوتهای دستی رسید و آنها به ما درس خوبی دادند.»

چه شد که بازی در نیمه دوم تغییر کرد؟، کلوپ در این مورد پاسخ داد: «بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم که صدها بار در این نوع بازی‌ها بوده‌ایم. باید بجنگیم تا زمان مناسب برسد و نتیجه را معین کنیم. ما به سه امتیاز نیاز داشتیم و حالا باید به همین شکل ادامه بدهیم تا به روال بدون فراز و نشیب برگردیم. بازی با وستهم سخت است و باید آماده باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی